Motor žádné revoluční změny nepřináší. Zato převodovka ano.
Honda
Hrdlo palivové nádrže pod sedačkou. U Hondy NC už typická vlastnost.
Honda
Úložný prostor hravě spolkne integrální helmu.
Honda
Kompletní osvětlení je od letoška v režii LED.
Honda
V případě verze DCT chybí na levém řídítku spojková páčka. Tlačítko mínus slouží k manuálnímu podřazení. Zepředu je plus. Řadí se jako na kole. Jen obráceně.
Honda
Honda NC750X je dostupná v mnoha barevných verzích.
Honda
Nové tvary japonskému univerzálovi sluší
Honda
Koncovka výfuku a zadní světlo prošly velkou proměnou k lepšímu.
Honda
Změn nezústala ušetřena ani palubní deska. Pruh otáčkoměru má volitelnou barvu.
Honda
Posaz za řídítky je vzpřímený. Příjemně turistický. Velká páka na levé straně je ruční brzda. Motorku s automatem v kopci jinak nezajistíte.
Honda
Akčního ducha podtrhuje i ostrý zoban na přídi.
Honda
Jednou z ozdob nového encéčka je i LED světlomet
Honda
Nové tvary japonskému univerzálovi sluší
Honda
Do zatáček se Honda pokládá s velkou chutí
Honda
Klikaté horské silničky automat nerozházely
Honda
V krásném prostředí španělské Malagy testujeme novou Hondu NC750X.
Honda
Na první pohled se nic neliší od běžné motorky. Změny přijdou až po rozjezdu.
Honda
Honda NC750X
Honda
Zadní sto šedesátka přispívá k dospělému dojmu z motorky.
Honda
Ke každě motorce je k dispozici sada základního nářadí.
Honda
Encéčko s automatem je v zatáčkách jako doma.
Honda
Honda NC750X
Honda
Velkým překvapením je šotolina. Mašina sedí jako na kolejích.
Honda
Honda NC750X
Honda
Brzda. To je to jediné co mají nohy na starosti v případě verze DCT.