náhledy
I po redukční dietě to je pořádný kus železa, takže první kilometry jsou o zvykání si na provozní hmotnost 380 kilogramů. Ale za chvíli si zvyknete a řídíte stejně intuitivně a tělem, jako každou jinou cestovní mašinu.
Autor: Jan Altner
Plastové kryty po stranách motoru čekají na montáž přídavných mlhových světel.
Autor: Jan Altner
Boční silueta je stále jedinečná a prozrazuje řadu Gold Wing a trojici výfukových svodů po každé straně.
Autor: Jan Altner
Majestátní siluetu nahradil sportovnější a štíhlejší výraz. Honda novým modelem zacílila na mladší věkovou skupinu zákazníků.
Autor: Jan Altner
Sedlo je v porovnání s konkurencí stále hodně nízko, díky tomu se motorka výborně ovládá v zatáčkách.
Autor: Jan Altner
Sedmipalcový TFT displej není dotykový, takže na centrálním panelu i na řídítkách zbylo i po modernizaci poměrně dost ovládacích tlačítek.
Autor: Jan Altner
Při pohledu zezadu už si GW s mohutným horním kufrem a dvojicí světel nezadá s automobily.
Autor: Jan Altner
V zatáčkách se jezdec snadno a s dokonalým pocitem jistoty dostane až na limit náklonu ohlášeného škrtáním stupaček o asfalt.
Autor: Jan Altner
Do horního kufru se vejdou dvě integrální přilby, boční kufry jsou ale dost skromné.
Autor: Jan Altner
Pohled pod kapoty prozradí, že nádrž je ve skutečnosti pod sedlem.
Autor: Jan Altner
Na levém řídítku si nastavíte palubní počítač, můžete řadit pomocí tlačítek na palec a ukazováček, přijmout si telefonát do přilby, nebo ovládat rádio.
Autor: Jan Altner
Pravé řídítko kromě plynové rukojeti a páčky brzdy obsahuje i přepínání režimů převodovky a nastavení tempomatu.
Autor: Jan Altner
Šestiválec s protilehlými písty má stejně podmanivý projev jako motory stejné konstrukce, které buší pod kapotami sportovních modelů Porsche.
Autor: Jan Altner
Plexištít je elektricky výsuvný, po vypnutí motoru se zasune dolů a po nastartování zase vrátí do předchozí polohy.
Autor: Jan Altner
Sedlo spolujezdce je vyhřívané a ozvučené, jen na větších nerovnostech je trochu moc tuhé.
Autor: Jan Altner
Přední zavěšení wishbone dokonale funguje v zatáčkách i na kvalitních silnicích. Na opravdu rozbité vozovky má poměrně krátké zdvihy.
Autor: Jan Altner
Do dvou tisíc otáček skoro neslyšné hučení se nad tři tisíce promění v podmanivý zvuk turbíny a krásné pulsování šestiválce v americkém stylu.
Autor: Jan Altner
Plynulý rozjezd s postupným sázením dalších a dalších rychlostních stupňů je skvělý pocit, všechno se děje úžasně plynule a bez jediného cuknutí.
Autor: Jan Altner
Posez je zajímavý, na rukou nespočívá žádná váha jezdce, dokonalé sedlo a příjemně pokrčené nohy skýtají maximální pohodlí, jak by ostatně člověk od cesťáku s cenou atakující hranici devíti set tisíc korun za nejvyšší verzi čekal.
Autor: Jan Altner
Při razantnější jízdě motorka dává solidní pocit jistoty a škrtání stupaček a mohutné náklony jdou skoro samy.
Autor: Jan Altner
Temně modrá metalíza při zastávkách nadchla i lidi, které jinak motorky nezajímají.
Autor: Jan Altner