náhledy
Model 2024 dostal menší facelift přední masky, vypadá zase o něco sportovněji.
Autor: Filip Tichy
Verze Adventure Sports má o 20 mm kratší zdvihy, i tak ale v terénu předčí většinu konkurence v této třídě.
Autor: Filip Tichy
Devatenáctipalcové přední kolo verze Adventure Sports dává lepší jistotu v zatáčkách na silnici.
Autor: Filip Tichy
Verze Adventure Sports (vzadu) má mohutnější boční kapotáže, které kryjí větší nádrž.
Autor: Filip Tichy
Na silnici se hodí tvrdší nastavení elektronického odpružení.
Autor: Filip Tichy
Díky LED světlometům má africa agresivnější design.
Autor: Filip Tichy
Důkladně jsme vyzkoušeli semiaktivní elektronické odpružení Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment).
Autor: Filip Tichy
Sedlo je ideálně řešení jak pro dlouhé cesty, tak pro řádění v terénu
Autor: Filip Tichy
Na kamenitém podkladu někdy elektronice chvíli trvá, než se zorientuje a zruší omezení výkonu.
Autor: Filip Tichy
Kontrola trakce dovolí efektní průjezdy zatáčkou na šotolině.
Autor: Filip Tichy
V těžším terénu je nutné všechny asistenty vypnout a přepnout na režim Gravel.
Autor: Filip Tichy
Ve větší partě motorkářů už je nutné kvůli prachu nechávat delší rozestupy.
Autor: Filip Tichy
Honda Africa Twin má i v novém designu povedený design a díky dostupné ceně jde v ČR o hodně vyhledávaný model.
Autor: Filip Tichy
V jižním Španělsku je spousta odlehlých oblastí bez vesnic i turistů, kde se ještě dá jezdit v terénu na motorce.
Autor: Filip Tichy
V lehkém terénu elektronika pěkně pomáhá i jezdcům, kteří do terénu zavítají jen výjimečně.
Autor: Filip Tichy
Ergonomie a celková konstrukce jsou orientované na terén a podporují jízdu ve stoje.
Autor: Filip Tichy
Brzdy jsou nastavené na kompromisní reakci pro silnici i do terénu, ale jsou příjemně citlivé.
Autor: Filip Tichy
Ovládání všech režimů pomocí tlačítek na levém řídítku není úplně jednoduché, ale dá se nacvičit.
Autor: Filip Tichy
Osvědčený řadový dvouválec Honda používá i v dalších modelech.
Autor: Filip Tichy
Plexištít je u letošní verze výsuvný, ke změně polohy jsou ale potřeba obě ruce.
Autor: Filip Tichy
Dotykový TFT displej je poměrně zaplněný výčtem všech údajů.
Autor: Filip Tichy
Vyplétaná kola podporují použití bezdušových pneumatik
Autor: Filip Tichy
Honda CRF1100L Africa Twin je jediné opravdu velké cestovní enduro s předním kolem 21 palců, zdvihy přes 200 mm, konstrukcí na dálnici i do terénu a dostupnou cenou
Autor: Filip Tichy
Motor s větším zátahem zvýšil požitek z jízdy na silnicích.
Autor: Filip Tichy