Na první pohled Rebel upoutá tučným válcem přední pneumatiky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rebel se městem proplétá s mrštností ještěrky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V rámu CMX 500 tepe dvouválec 471 kubických centimetrů. Za řídítka mohou i jezdci s řidičákem A2.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Strmě dolů situovaná nádrž pojme 11 litrů paliva a dojede na ně hodně daleko.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CMX 500 Rebel
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jeden kotouč s čtyřpístkem Nissin postačí. Víc netřeba. ABS je samozřejmostí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malý kulatý světlomet na stylovém hliníkovém držáku
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednodušší ovladače už asi neexistují.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CMX 500 Rebel
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V džungli velkoměsta je Rebel jako ryba ve vodě.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CMX 500 REBEL
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Světla, blinkry, klakson. Co víc jezdec potřebuje?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Navzdory tlusté přední pneumatice si Rebel v zatáčkách libuje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jízdní vlastnosti malého customu jsou až naivně předvídatelné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CMX 500 REBEL
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CMX 500 REBEL
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malý kulatý budík skrývá LCD displej. Ten zobrazuje nejnutnější údaje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pravou nohu mírně odsouvá od stroje víko spojky s masivním teleným krytem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spojka ovládána klasickým lankem umí být příjemná i začátečníkům a rebelkám v jedné stopě.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Je to custom. Všechno je vystaveno na odiv. Takže i táhlo plynu s ovladačem škrtící klapky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Boky podsedlového prostoru kryjí matně černé plastové panely. Do siluety motorky vkusně zapadají.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vodní hadice prostě ozdobit nikdy nedokážou. Nedbale elegantní vzhled Rebela je dokáže shovívavě maskovat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zámeček řízení klasicky zprava pod hlavou řízení
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výfuk by na první pohled pasoval spíš na skútr. Zadunět ale umí pěkně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Maličký vodní chladič svým vzhledem motorku nijak neruší.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na předním kole se odvaluje stotřicítka s klasickým touringovým vzorkem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zajímavý detail. Post jezdce a spolujezdce odděluje kulatý oblouk trubkového rámu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na místě předního blatníku se veze jenom matně černé úsporné lízátko.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jezdec na Rebelu má ničím nerušený klasický výhled přes široká řídítka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CMX 500 REBEL
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Víčko nádrže je standardní. I Rebel umí nabídnout moderní prvky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CMX 500 REBEL
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Asi největší Rebelův úlet. Plastová krabička zadního světla se sem fakt nehodí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spolujezdec menšího vzrůstu byl svým sedlem i ergonomií posazu nadšen.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Trubkový není pouze rám. Také zadní kyvná vidlice má kulatý profil.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Příjemně probrané sedlo je pouhých 690 milimetrů nad zemí. Níž už to asi opravdu nejde.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
I když to tak nevypadá, o svou posádku se Rebel umí postarat opravdu dobře.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spínačka vlevo pod nádrží, jak se na custom sluší
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CMX 500 REBEL
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz