náhledy
Nový design zachovává hlavní rysy padesáti let předchozích řad Street Glide.
Autor: Harley-Davidson
Zepředu vypadá street Glide impozantně díky LED páskům po stranách.
Autor: Harley-Davidson
Litá kola jsou odlehčená, tady se počítá každý gram neoodpružené hmoty.
Autor: Harley-Davidson
Displej zdařile napodobuje analogové budíky.
Autor: Harley-Davidson
Na mokru se hodí elektronické asistenční systémy, ještě by to chtělo elektrickou zpátečku.
Autor: Harley-Davidson
Street Glide je pojem, který je na světě už skoro padesát let.
Autor: Harley-Davidson
Motocykl je možné objednat buď v chromovaném provedení, nebo s černým motorem a výfuky.
Autor: Harley-Davidson
Integrovaná je i nabíječka na mobilní telefon.
Autor: Harley-Davidson
Zadní světla jako by se inspirovala automobily.
Autor: Harley-Davidson
Street Glide poprvé v historii nemá kulatý světlomet, nahoře a dole je nyní zkosený.
Autor: Harley-Davidson
Novinářské jízdy probíhaly bohužel na mokru a teploty pod 10 stupňů prověřily kontrolu trakce i náklonový systém ABS.
Autor: Harley-Davidson
Motor Milwaukee-Eight™ 117 umí nabídnout maximální výkon 107 koní, ale hlavně obrovský zátah.
Autor: Harley-Davidson
Kryt sání pořád trochu tlačí do lýtka, ale to už je u H-D skoro tradice.
Autor: Harley-Davidson
V chromovaném zpracování působí řada prvků ještě luxusněji.
Autor: Harley-Davidson
Ovladače na řídítkách obsluhují vše od režimů motoru až po komunikaci se spolujezdcem.
Autor: Harley-Davidson
Levá ruka obsluhuje tempomat a palubní počítač.
Autor: Harley-Davidson
Cestovní kufry spolknou výbavu na dovolenou nebo jen doplňky na výlet.
Autor: Harley-Davidson
Přestože jde o velký touring, sedlo pro spolujezdce se spíš symbolické, tahle mašina je primárně pro jednoho.
Autor: Harley-Davidson
Charakteristický zvuk a zátah V-Twinu zůstává, ale je nyní uhlazenější a plynulejší.
Autor: Harley-Davidson
V nabídce jsou kromě červené barvy také modrá, černá a bílá.
Autor: Harley-Davidson
V zatáčkách se hodí jízdní pozice s mírným nakrčením dopředu k řídítkám.
Autor: Harley-Davidson
Zadní odpružení má o polovinu delší zdvihy než u předchozí verze a jízda je pohodlnější.
Autor: Harley-Davidson
Nohy jsou jen mírně pokrčené a sedlo dostatečně široké.
Autor: Harley-Davidson
To hlavní je pořád zvuk a „americký“ pocit z jízdy.
Autor: Harley-Davidson
Brzdy jsou proti loňsku také posílené a mají větší kotouče.
Autor: Harley-Davidson
Na displeji lze navolit i sportovní zobrazení s hlavním ukazatelem otáčkoměru.
Autor: Harley-Davidson
Při cestování se bude hodit celoplošná navigace.
Autor: Harley-Davidson