Příplatkové stupačky umístěné na středu stroje mi vyhovovaly víc.
Autor: Jan Altner
Sportster Iron Head – legenda se zrodila v roce 1957.
Autor: Jan Altner
Harley-Davison Sportster Sportster S
Autor: Jan Altner
Motocykl nemá s předchozími generacemi nic společného – jde o zcela nový motocykl.
Autor: Jan Altner
Motor Revolution Max 1250T
Autor: Jan Altner
V dešti si díky krátkým blatníkům povezete soukromý vodotrysk.
Autor: Jan Altner
Harley-Davidson
Autor: Jan Altner
Motocykl má standardně stupačky umístěné vpředu.
Autor: Jan Altner
První evropský novinářský test proběhl v německém Essenu.
Autor: Jan Altner
Většina testu proběhla za deště.
Autor: Jan Altner
Široké přední kolo a čtyřpístková brzda Brembo
Autor: Jan Altner
Motocykl ihned zaujme širokými pneu a tlustou dvojitou koncovkou výfuku.
Autor: Jan Altner
Základní barva je černá.
Autor: Jan Altner
Karmínová a perleťová bílá jsou za příplatek.
Autor: Jan Altner
Většinu testu provázel déšť a voda na vozovce.
Autor: Jan Altner
Široké pneu a „placatý“ přední světlomet patří k poznávacím znamením.
Autor: Jan Altner
Výrazná dvojitá koncovka výfuku
Autor: Jan Altner
Letmo uložený držák registrační značky
Autor: Jan Altner
Zadní kyvná vidlice je připevněna přímo k motoru.
Autor: Jan Altner
Přední „placatý“ LED světlomet
Autor: Jan Altner
Na velký chladič si u motocyklů H-D budeme zvykat.
Autor: Jan Altner
Jednomístné sedlo
Autor: Jan Altner
Stupačky umístěné vpředu
Autor: Jan Altner
Stupačky umístěné na středu stroje
Autor: Jan Altner
Řídítka a přední světlomet
Autor: Jan Altner
Nízká zrcátka jsou vytažena do stran.
Autor: Jan Altner
Levé řídítko – na směrovky a klakson nezbývá mnoho prostoru.
Autor: Jan Altner
Levé řídíko
Autor: Jan Altner
Levé řídíko
Autor: Jan Altner
Čtyřpalcový digitální budík
Autor: Jan Altner
Navigace využívá GPS mobilního telefonu.
Autor: Jan Altner
Ovládání je přehledné a intuitivní.
Autor: Jan Altner
Krátký zadní blatník
Autor: Jan Altner
Díky absenci klasického rámu není motor zakryt trubkami.
Autor: Jan Altner
Industriální Essen a testování Sporsteru S
Autor: Jan Altner
Karmínový stroj a stupačky vpředu, bílý stroj a stupačky na středu stroje
Autor: Jan Altner
Za mokra se hodí kontrola trakce a moderní ABS.
Autor: Jan Altner
Široká přední pneu zatáčí překvapivě ochotně.
Autor: Jan Altner
Se stupačkami vpředu vás nerovnosti na vozovce nepříjemně naklepou.
Autor: Jan Altner
Se stupačkami na středu se dokážete nerovnostem na vozovce vzepřít a zpevnit se.
Autor: Jan Altner
H-D Sportster S vás pustí do náklonů až 34 stupňů na obě strany.
Autor: Jan Altner
Jedním z nabízených doplňků k motocyklu je plastové prodloužení blatníku.
Autor: Jan Altner
Většinu testu provázel déšť a voda na vozovce.
Autor: Jan Altner
Harley-Davidson Sportster S
Autor: Jan Altner
Harley-Davidson Sportster S
Autor: Jan Altner
Harley-Davidson Sportster S
Autor: Jan Altner