Ducati Monster 797
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V městských ulicích je šlachovitá dukatka jako doma.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
A do zatáček se jednoznačně přemlouvat nemusí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Svalnaté kompaktní tělo je pro řadu Monster typické.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ducati Monster 797
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Italská designová práce je znát v každém detailu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pro Ducati typická spona na nádrži
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ducati Monster 797
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ani zadní kotouč se nemusí stydět. Dodavatelem je jak jinak Brembo. Malý Monster obouvá Pirelli Diablo Rosso II. Dobrá volba.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Světlomet rozděluje LED proužek denního svícení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jde to ještě jednodušeji? Jedno LCD bohatě stačí na všechno.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Monster se v každém detailu hrdě hlásí k italskému původu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jezdec i spolujezdec mají k dispozici příjemné duralové stupačky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo jezdce je bohatě dimenzováno. Ani spolujezdec ale nestrádá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tenhle arzenál patří mezi chlouby malého Monstera.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jestli je něco pro mašiny z Bologne typické, pak je to zcela odhalený trubkový rám.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Bohatě žebrované hlavy jasně naznačují, že motor je stále chlazen pouze vzduchem a olejem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Frajerská žlutá pružina zdobí zadní tlumič. Dodavatelem je Sachs.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nejmenší a nejmladší z rodiny je na jméno Monster patřičně hrdý.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ducati Monster 797
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také malý vzteklý Monster je vybaven systémem ABS.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kromě vzduchu je chladícím médiem i olej.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
LEDky, LEDky, LEDky. Záď motorky už obsadily na všech frontách
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Banánová zadní kyvná vidlice drží a nepustí. Krátká koncovka výfuku zní plným tónem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spínací skříňka je utopena ve výřezu nádrže.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pravé řídítko nabízí klasiku. Jen chcípák a startér jsou spojeni do jednoho kolébkového přepínače.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přepínač blinkrů dlouhým stiskem otevírá palubní menu. Šipkami nahoru a dolů se listuje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska je hodně úsporná.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Příhradový rám z kulatých trubek a šikmo uložený zadní tlumič. Poznáváte společné rysy s Ducati Scrambler? Správně. Platforma je stejná.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podélně rozdělené oválné oko je pro ducati typické.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hezký detail aerodynamicky tvarovaného blatníku
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Široce rozevřené véčko u Ducati vždy zdobí kolena výfukového potrubí. Také u 797 je po závodnicku spojené pružinkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tepelný kryt výfukového kolena zadního válce a šikovně skrytá lambda sonda
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dukatka se pyšní krásně propracovanými výfuky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stejně velké radiální čtyřpístky zvládnou zkrotit podstatně silnější modely.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Městského rváče hned tak něco z míry nevyvede.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz