iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Na testování zavítal bývalý tovární jezdec Bultaca a designér legendárního McLarenu P1, Fiatu 500 nebo Ferrari FXX Frank Stephenson.
Bultaco
Světlo je dost silné, nemusíte se tedy bát noční jízdy mimo město.
Bultaco
Bultaco Albero
Bultaco
Bultaco přestavělo terénní speciál na stylový stroj do města, který budí pozornost.
Bultaco
Že jde o motorku poznáte hlavně zezadu, kde se odhalí poznávací značka.
Bultaco
Bultaco přestavělo terénní speciál na stylový stroj do města, který budí pozornost.
Bultaco
Bultaco přestavělo terénní speciál na stylový stroj do města, který budí pozornost.
Bultaco
Jedním z mála nedostatků je zadní blatník, který v loužích moc nefungoval. V rámci příslušenství si můžete koupit delší i s nosičem.
Bultaco
Albero je motorka, takže potřebujete motopřilbu a vzhledem k rychlosti není od věci ani bunda a rukavice s chrániči.
Bultaco
Albero je motorka, takže potřebujete motopřilbu a vzhledem k rychlosti není od věci ani bunda a rukavice s chrániči.
Bultaco
Rám a podvozek vychází z terénního modelu Brinco.
Bultaco
Albero je dostupné ve dvou barvách - hnědé a stříbrné
Bultaco
Pneumatiky Schwalbe jsou dost široké a mají dobrou přilnavost i na vodě.
Bultaco
Související články
Harley přepřahá na elektřinu, koupil startup na motorky na baterky
Řidiči hybridů v Praze zaparkují v modrých zónách za stovku ročně