Oko potěší hluboký lak s ručně malovanými linkami na přechodech mezi zlatými a tmavými částmi a citlivě zakomponované chromované doplňky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Protažená řídítka z trubek nás moc neoslovila, se zbytkem stroje příliš neladí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Design BMW K1600 Grand America kombinuje tmavý motor a dolní plasty se světle lakovanou horní částí ve zlatém odstínu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výsledkem je atraktivní prohnutá linie, kterou ještě zvýrazňují konce bočních kufrů protažené do špičky a robustní koncovky výfuků.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Řadový šestiválec 1 649 cm³ je poměrně úzký a dokáže poslat na zadní kolo 160 koní.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Led denní svícení a xenonové reflektory jsou to nejlepší, co dnešní motocyklový trh nabízí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Provozní hmotnost 364 kg po rozjezdu jakoby zázrakem zmizí a motorka nepůsobí nijak zvlášť těžkým dojmem ani v zatáčkách či při proplétání po městě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přístrojovka se dvěma analogovými budíky a dvěma displeji nabízí vše, co se v dnešní době dá do palubního počítače naskládat. Příplatková navigace pak má své zvláštní místo nahoře v zorném poli jezdce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Do horního kufru se pohodlně vejdou dvě integrální přilby.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Boční kufry vypadají úzce, ale objemově nezklamou a v této kategorii patří k nadprůměru.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Gran America láká k jízdě v americkém stylu, kdy si postupně dořadíte až na šestku, pak si natáhnete nohy dopředu na rovné plotny a užíváte si majestátní jízdy krajinou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nádherný zvuk šestiválce, výborná ochrana před větrem, střídmá spotřeba a vyhřívané sedlo i rukojeti, to všechno z tohoto stroje dělá touring na dlouhé americké trasy po nekonečných pláních.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nejnovější ABS Pro umožňuje brzdění i v náklonu v zatáčce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Mohutné výfuky mají hutný zvuk, jaký se ostatně od šestiválce očekává.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sedlo je komfortní, ale není přehnaně polstrované a postrádá boční opěrky loktů spolujezdce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW má asi nejlepší systém ovladačů – důležité funkce mají samostatné tlačítko, zbytek včetně navigace lze ovládat pomocí výkyvného kolečka. palcem levé ruky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Boční plastová „křídla“ na horní kapotáži lze za horkých letních dní vyklopit do stran a nasměrovat proudění vzduchu na jezdce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Se spotřebou pod 6 litrů a nádrží 26,5 litru dojedete hodně daleko.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Krásnou kombinaci křivek a barev bohužel narušují nelogicky řešená řídítka z černých trubek.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Led denní svícení a xenonové reflektory jsou to nejlepší, co dnešní motocyklový trh nabízí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Se systémem rychlořazení bez spojky a pod plným plynem se tempo jízdy snadno pořádně zrychlí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Grand America je zajímavou kombinací německého přístupu k americkému stylu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Písmeno B ve znaku prozrazuje, že jde o model navazující na loňský jednomístný „bagger“ K1600B.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Šestiválec má poměrně úzkou stavbu, proto je třeba na něj upozornit ještě číslicí 6 na boku motoru.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Velké cesťáky se dnes stále více orientují na amerického zákazníka, který místo sportovních vlastností požaduje hlavně velký motor a pohodové sezení s nohama nataženýma dopředu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz