náhledy
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
Přední kolo se dvěma 300mm brzdovými kotouči
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
Oldshoolový design
Autor: Jan Altner
Tvarované sedlo a boční kufry
Autor: Jan Altner
Navazuje na předválečné motocykly BMW
Autor: Jan Altner
I přes retro styl mu není cizí dynamická jízda.
Autor: Jan Altner
Doménou Roctanu je především cestování.
Autor: Jan Altner
Pozice za vysokými řídítky je pohodlná a vzpřímená.
Autor: Jan Altner
Jeho síla je v jednoduchosti.
Autor: Jan Altner
Podvozek je dobře vyladěný a komfortní.
Autor: Jan Altner
Kombinace černého lesku a matu.
Autor: Jan Altner
Díky motoru i kufrům je široký.
Autor: Jan Altner
Ovládací prvky jsou typicky koncernové.
Autor: Jan Altner
Levé řídítko s tempomatem a tlačítkem vypnutí kontroly trakce
Autor: Jan Altner
Pravé řídítko
Autor: Jan Altner
Tachometr s displejem
Autor: Jan Altner
Přední LED světlomet
Autor: Jan Altner
Zadní sdružené světlo integrované do kufru
Autor: Jan Altner
Plotna místo stupačky, kolébkou řadička a nad ní páčka zpátečky
Autor: Jan Altner
Páčka zpátečky
Autor: Jan Altner
Kardan
Autor: Jan Altner
Detail kardanu
Autor: Jan Altner
Zámek zamykání přední vidlice ve stylu starých motocyklů
Autor: Jan Altner
Válec do strany na plocho – boxer
Autor: Jan Altner
Tlumič řízení
Autor: Jan Altner
Chladič oleje
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane
Autor: Jan Altner
BMW R18 Roctane je mohutný, velký a těžký motocykl.
Autor: Jan Altner