Po úplném zalehnutí za malý kulatý plexištítek můžete z racera na rovinách vytáhnout i oficiální maximálku 220 km/h.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ćena začíná na 382 tisíc a se všemi doplňky na testovaném stroji už přeskočí hranici 400 tisíc.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nízko a dopředu posazená řídítka a stupačky posunuté dozadu určují charakter svezení na raceru.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přítomnost připomínají jen dva přístrojové budíky kombinující klasiku a modernu v podobě LCD displejů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Hlavním hitem je bez diskuze kulatý světlomet.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Je až s podivem, nakolik dokáže delší rozvor (1491 mm vs 1476 mm) a upravený posaz změnit jinak klasickou geometrii podvozku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Racer je pocitově hodně dlouhý a nízký a vyžaduje větší úsilí při navádění do zatáčky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Správná mašina na odpolední projížďku má mít styl, duši a podmanivý zvuk.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW NineT Racer přišel s nádhernou polokapotáží a krytem sedla s nostalgickými tvary superbajků sedmdesátých let.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Konstrukce motoru se zastavila u posledního vzduchem a olejem chlazeného boxeru 1170 cm3.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na nízké mašině máte hodně blízko k asfaltu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přehazování z náklonu do náklonu jde trochu pomaleji.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tahle mašina nechává volbu stopy a vedení v zatáčce výhradně na jezdci.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Racer
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz