BMW R Nine T Scrambler nabídne svému jezdci nikdy nekončící porci zábavy.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kde projedou řídítka, projede i motor. V městské džungli se to docela hodí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na polní cestě překvapí bavorák svou hravostí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Německý scrambler se terénu nezalekne.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Prý, že to bez vodního chlazení už nepůjde. Ale ano! A jak!
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dominantou scramblera je nádrž v povrchové úpravě leštěného hliníku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na místě zadní svítilny jenom malý LEDkový proužek.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Prašná cesta je pro BMW výzvou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rustikální bavorák již od přírody hřmí koncovkami výfuku od Akrapoviče.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jezdec, jeho stroj a prašná cesta. Působí to skoro jako kýč, ale ve skutečnosti velká porce zábavy.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zubaté gumy Metzeler Karoo 3 drží na šotolině perfektně. Na asfaltu hučí, jako Niagara.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo tenké jako žiletka, velká nádrž a silný motor. Potřebuje chlap k zábavě víc?!
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Katalyzátor hyzdí výfukové potrubí. Na výkon ani zvuk vliv nemá, ale bez něj to zkrátka nejde.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kdo že to tuhle mašinu vyrobil? Stačí podívat se jí do oka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Všudypřítomný znak roztočené vrtule. Tentokrát na plastových prsou motoru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motor je chlazený vzduchem a olejem. Mad olejovým chladičem je tlumič řízení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ploché, příčně prošívané sedlo je navzdory svému vzhledu mimořádně pohodlné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tak tenhle detail nemá chybu. Uznejte sami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
BMW R Nine T v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nerezová kolena výfukových svodů jsou jednou z mnoha ozdob R Nine T Scrambler.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní centrál se seřizuje manuálně. Dnes již téměř raritní záležitost.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motor s protiběžnými písty je u BMW klasikou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hezký detail duté zadní osy. Odlehčení nade vše.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V noze zadní kyvky běží bezúdržbový kardan.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mašinu zdobí pneumatiky s hrubým vzorkem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ještě jednou příčně uložený tlumič řízení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Čtyřpístky od Bremba a dvojice kotoučů o průměru 320 mm zábavu nikdy nezkazí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Světlomet má moderní čirou optiku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sání vzduchu do motoru jako u letadla.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádherná nádrž je dominantou mašiny.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nastavitelné páčky jsou příjemným doplňkem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednoduché ovladače nalevo. Největší výstřelek je vypínání ABS.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednoduchý budík hostí sedm kontrolek a malý displej.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tak tuhle nálepku jsem na motorce ještě nepotkal.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Scrambler má jednoduché ovladače.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
BMW R nine T Scrambler v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz