náhledy
V nabídce je žlutozelená barevná kombinace.
Autor: Aprilia
Aprilia Tuono 660 má perfektní podvozek a lehkou, a přitom pevnou stavbu.
Autor: Aprilia
Motor má hodně radikální zvuk i projev, přestože má „jenom“ 95 koní a je to „jenom“ řadový dvouválec.
Autor: Aprilia
Elektronika hlídá prokluz zadního kola při akceleraci ze zatáčky.
Autor: Aprilia
S patnáctilitrovou nádrží a slibovanou spotřebou kolem pěti litrů bude vždy k dispozici dojezd minimálně 250 km.
Autor: Aprilia
Malý plexištítek je tu spíš jen pro parádu než pro nějaké větší praktické využití.
Autor: Aprilia
Tuono je někde mezi kategoriemi supersport a naked.
Autor: Aprilia
Zimní testování motocyklů v Itálii bylo letos hodně složité a omezené.
Autor: Aprilia
Díky nízké váze Tuono 660 výborně brzdí, velkou zásluhu na tom mají i slušné komponenty.
Autor: Aprilia
Sedlo 820 mm nad zemí, tak akorát pohodlné a úzké pro tuhle třídu, na zem dosáhne každý.
Autor: Aprilia
Hodnota 169 kg suché váhy nebo 183 kg provozní hmotnosti s natankovanou nádrží jsou na kapotovaný stroj skvělá čísla.
Autor: Aprilia
Na Tuono 660 se překvapivě vejdou i dlouháni, zároveň nebude díky nízké hmotnosti dělat problém menším postavám.
Autor: Aprilia
Odpružení od Kaylaby zvládá rozbité silnice, ale hlavně dává nádhernou jistotu v náklonech.
Autor: Aprilia
Motocykl má skoro v každé zatáčce ještě velkou rezervu.
Autor: Aprilia
Vzhled motorky se radikálně změní po zapnutí zapalování, kdy se rozsvítí dvě zahnuté LED linky denního svícení.
Autor: Aprilia
Nohy intuitivně najdou stupačku přesně na tom správném místě a stehna se zaklesnou do prolákliny v bocích nádrže.
Autor: Aprilia
Barevná digitální přístrojovka, v dnešní době obvyklé řešení, protože Tuono je nabité elektronickými asistenty
Autor: Aprilia
Jezdec si může vybrat míru brzdění motorem (tři úrovně), kontrolu trakce (osm úrovní), wheelie control (zapnuto/vypnuto) a zásah ABS (tři úrovně).
Autor: Aprilia
Řadový dvouválec vznikl „přepůlením“ velkého závodního motoru V4 1100.
Autor: Aprilia
Trubková řídítka jsou pohodlně na dosah s jen mírným přenesením váhy na ruce.
Autor: Aprilia
Boční ledky denního svícení zároveň fungují jako směrovky a při krizovém zabrzdění samy zablikají varovný signál.
Autor: Aprilia
I přes poměrně ostrý sklon řízení 24 stupňů a rozvor jen 1370 je přitom Tuono stabilní i ve vyšších rychlostech.
Autor: Aprilia
Nejvyhledávanější barvou ale budou typická Aprilia Livery kombinace červené a stříbrné.
Autor: Aprilia