náhledy
Seat Leon
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Seat Leon
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Nová generace leonu má klasické tvary. Působí ale i tak moderně. Na pohled je vcelku subtilní.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Přední světla tvořená LED diodami jsou za třicetitisícový přípatek.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Největším výstřelkem designéru jsou prolisy na bocích.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Verze s výkonem 90 kW má jednodušší zadní nápravu tvořenou torzní příčkou.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Benzinová 122koňová 1,4 leonu bohatě stačí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Nekomu může vadit široký středový tunel, který tlačí do kolene.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Budíky připomínají ty známé řidičům audin.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Panel dotykového monitoru působí trochu lacině, funguje ale dobře,
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Seat Leon
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Z leonu je dobrý výhled, to není u moderních aut pravidlem.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Seat Leon
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Místa je na zadních sedadlech dost ve všech směrech.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Seat Leon
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vysoká hrana kufru ztěžuje nakládání věcí, na druhou stranu je v ní schovaná příčka, která zvyšuje tuhost karoserie.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Seat Leon
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Seat Leon
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kufr je dost velký, ale práh je dost vysoko. Při nakládání těžších věcí to ztěžuje manipulaci.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz