Přístrojová deska je jednoduchá a přehledná. Materiály na úrovni levného evropského kompaktu, ale zpracování je bezproblémové.
Jan Matura
Jednoduchý palubní počítač (v rychloměru) se ovládá dvojicí tlačítek vlevo pod přístrojovým štítem. Je to velmi krkolomné, na tlačítka není přes volant vidět.
Jan Matura
Dálková světla jsou k ničemu, svítí jen do šířky.
Jan Matura
To se v Evropě nevidí, zrcátka nelze sklápět.
Jan Matura
Bezklíčové otvírání dveří a startování tlačítkem má altima už několik generací, v té předposlední a poslední je součástí nejzákladnější výbavy.
Jan Matura
Tvary sedanu jsou docela pohledné, v Evropě by se altima neztratila. Nový model je dynamičtější než předposlední generace na snímku.
Jan Matura
Kufr je velký, ale je to sedan, takže přístup do něj je omezený.
Jan Matura
Přestože je to sedan střední třídy, tak v základní výbavě nejsou ani mlhovky. Na druhou stranu příplatky za vyšší výbavu jsou z evropského pohledu spíše symbolické.
Jan Matura
V základní výbavě má altima šestnáctipalcová kola a jak je ve velké části USA obvyklé, tak s univerzálními celoročními pneumatikami.
Jan Matura
Je to kus auta, z evropské produkce se altimě zhruba rovná Ford Mondeo, nová oktávka je přibližně o deset centimetrů kratší.
Jan Matura
Pro čtyři dospělé pasažéry je altima dostatečně velká, dost místa je na zadních sedadlech i pro dlouhány.
Jan Matura
V Evropě už Nissan na tradiční modely rezignoval, specializuje se na mini auta a malá SUV. V USA je jeho nabídka mnohem širší.