Pohled pod kapotu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
360° parkovací kamera nabízí ptačí perspektivu a možnost vybrat si úhel pohledu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
360° parkovací kamera nabízí ptačí perspektivu a možnost vybrat si úhel pohledu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Displej za volantem.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Testovaný kus měl problém s rychlostí DC nabíjení, žádným nastavením se nám jej nepovedlo vyřešit. A také chybí česká lokalizace menu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Elektrické SUV JAC iEV7S v redakčním testu
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
JAC iEV7S má docela šmrnc, obzvláště s modrými doplňky, které však testovaná verze neměla.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Kabina a pracoviště vypadají elegantně, materiály jsou však veskrze obyčejné.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
JAC iEV7S umí jak pomalejší AC, tak rychlejší DC nabíjení. DC v testu propadlo, ale v nových kusech má být softwarový problém vyřešen.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Konektor nabíjení je pod výklopným krytem na "čumáku" vozu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
JAC iEV7S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Kabina a pracoviště vypadají elegantně, materiály jsou však veskrze obyčejné.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
K přepínání jízdních režimů slouží páka s předvolbami dopředu, neutrál, dozadu, na boku je tlačítko pro parkování.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Kabina a pracoviště vypadá elegantně.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Sezení je poměrně vysoko, jak je u SUV zvykem, dveře jsou ale krátké a tak se ze zadních sedaček nevystupuje nejlépe.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Kufr má vysokou nákladní hranu, sedadla jsou dělená, po sklopení vznikne větší schod a opěradla nejsou v rovině.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pohled pod kapotu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz