Tivoli měří 4,2 metru a s rozvorem 2,6 m patří k největším ve své třídě. Nabízí prostornou kabinu, velkorysou pro čtyři dospělé cestující, i ti na zadních sedadlech mají pro nohy a hlavy dostatek místa.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
Interiér vozu SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
Tivoli měří 4,2 metru a s rozvorem 2,6 m patří k největším ve své třídě. Nabízí prostornou kabinu, velkorysou pro čtyři dospělé cestující, i ti na zadních sedadlech mají pro nohy a hlavy dostatek místa.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
Tivoli měří 4,2 metru a s rozvorem 2,6 m patří k největším ve své třídě. Nabízí prostornou kabinu, velkorysou pro čtyři dospělé cestující, i ti na zadních sedadlech mají pro nohy a hlavy dostatek místa.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
Tivoli měří 4,2 metru a s rozvorem 2,6 m patří k největším ve své třídě. Nabízí prostornou kabinu, velkorysou pro čtyři dospělé cestující, i ti na zadních sedadlech mají pro nohy a hlavy dostatek místa.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
Tivoli měří 4,2 metru a s rozvorem 2,6 m patří k největším ve své třídě. Nabízí prostornou kabinu, velkorysou pro čtyři dospělé cestující, i ti na zadních sedadlech mají pro nohy a hlavy dostatek místa.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
Tivoli měří 4,2 metru a s rozvorem 2,6 m patří k největším ve své třídě. Nabízí prostornou kabinu, velkorysou pro čtyři dospělé cestující, i ti na zadních sedadlech mají pro nohy a hlavy dostatek místa.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: hodně příjemně nás překvapilo také bezchybné dílenské zpracování a slícování jednotlivých dílů.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: hodně příjemně nás překvapilo také bezchybné dílenské zpracování a slícování jednotlivých dílů.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: hodně příjemně nás překvapilo také bezchybné dílenské zpracování a slícování jednotlivých dílů.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
Motor modelu SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: objemem kufru patří na špičku. Coby předokolka má 423 litrů, s pohonem 4x4 už méně (327 l). Existuje však také prodloužená verze XLV se 720 litry pro náklad.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: objemem kufru patří na špičku. Coby předokolka má 423 litrů, s pohonem 4x4 už méně (327 l). Existuje však také prodloužená verze XLV se 720 litry pro náklad.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: tvar zadních světel sice dost připomíná lancii, ale auto je svébytným designérským dílem.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: tvar zadních světel sice dost připomíná lancii, ale auto je svébytným designérským dílem.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: interiér je pohledný, hezký je dobře tvarovaný volant i přístrojový štít s dvěma výraznými kruhovými budíky.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli: interiér je pohledný, hezký je dobře tvarovaný volant i přístrojový štít s dvěma výraznými kruhovými budíky.
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz
SsangYong Tivoli
Autor: Martin Šidlák, pro iDNES.cz