náhledy
Mercedes-Benz třídy G prošel vloni zásadní modernizací.
Autor: Daimler
Vozy třídy G dostanou na trati zabrat, na bezpečnost ovšem dohlíží školení instruktoři.
Autor: Daimler
Při prvním kontaktu s vodou zajistí čidla zavření hlavního přívodu nasávaného vzduchu.
Autor: Daimler
Třída G nyní dokáže brodit až do hloubky 700 mm.
Autor: Daimler
Do města i divočiny: modernizované „géčko“ má terénní parametry dokonce lepší než předchůdce.
Autor: Daimler
Bez účinných závěrek diferenciálů by tohle žádné auto neprojelo.
Autor: Daimler
Instruktoři učí zájemce zvládnout i tohle umělé řečiště se 100% sklonem.
Autor: Daimler
Nový polygon nedaleko továrny ve Štýrském Hradci umožňuje vyzkoušet třídu G na hraně jejích vlastností.
Autor: Daimler
Displej se hodí také jako výstup z kamer s vysokým rozlišením.
Autor: Daimler
Na displeji můžete sledovat důležité terénní parametry, včetně podélného i příčného náklonu.
Autor: Daimler
Některý terén vyžaduje pomalé překonávání překážek, jinde se hodí pořádný rozjezd.
Autor: Daimler
Při zkoušce bočního náklonu tuhne krev v žilách.
Autor: Daimler
Víte, jaké to je sjet s autem schodiště? Zde si můžete zahrát na Jamese Bonda…
Autor: Daimler
Rampa se stoupáním 70 % překonává střechu střediska.
Autor: Daimler
Testovací centrum se návštěvníkům otevře letos na podzim.
Autor: Daimler
S účastníky jezdí zkušení instruktoři.
Autor: Daimler
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet byl vrcholnou přestavbou minulé generace: 5,345 m dlouhé monstrum poháněl motor V12 biturbo o výkonu 463 kW (630 k).
Autor: Daimler
Vyrobeno bylo 99 kusů. Koupit se dá z druhé ruky za částky kolem 30 milionů korun.
Autor: Daimler
Další unikát pro znuděné šejky a spol.: šestikolový 3,85 t těžký obr G 63 AMG na bázi minulé generace měl také redukce v nábojích, díky nim světlost 460 mm a brodivost rovný 1 metr. Dostatečný dojezd zajišťovaly nádrže o objemu 159 l.
Autor: Daimler
Mercedes-benz třídy G
Autor: Daimler
Ovšem dnes už je třída G jen pro vyvolené. Když končila předchozí generace, nabídl výrobce několik výjimečných verzí, včetně této s redukcemi v nábojích kol a světlou výškou 450 mm.
Autor: Daimler
Originální „géčko“ připomíná 40letou tradici ve výrobě odolných off-roadů.
Autor: Daimler
Mercedes-benz třídy G
Autor: Daimler
Rámová konstrukce třídě G zůstala, novinkou je ale nezávislé zavěšení předních kol na lichoběžníkové nápravě.
Autor: Daimler
Mercedes-benz třídy G
Autor: Daimler
Hned vedle výrobní linky šijí jemné ženské ruce potahy sedadel.
Autor: Daimler
Výroba probíhá v tradiční továrně ve Štýrském Hradci stále z velké míry ručně.
Autor: Daimler
Podle detailů na karoserii sotva poznáte, jestli jde o novou nebo minulou generaci: přiznané panty dveří, výrazné prahy nebo ochranné lišty podél hranaté karoserie má i ta nová.
Autor: Daimler
Mercedes-benz třídy G
Autor: Daimler
Madlo před spolujezdcem zůstalo, bezpečnost je ovšem na první místě. Nechybí ani kolenní airbag spolujezdce.
Autor: Daimler
Příplatkové položky zahrnují i luxusní sedadla s ručním prošíváním na řadu způsobů.
Autor: Daimler
Mercedes-benz třídy G
Autor: Daimler