náhledy
Nová v ČR vyrobená Hyundai Kona Electric před továrnou HMMC v Nošovicích.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
64kW akumulátor pro Kona Electric čeká na zabudování do vozidla.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
64kW akumulátor pro Kona Electric čeká na zabudování do vozidla.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Řada akumulátorů ve frontě.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Takzvaná "svatba" akumulátoru a vozidla právě začala.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Akumulátor ve vozidle drží 22 šroubů.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Akumulátor ve vozidle drží 22 šroubů.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Montáž elektrických kabelů.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Montáž elektrických kabelů mezi motor a akumulátor a nabíjecí port a akumulátor.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Montáž elektrických kabelů mezi motor a akumulátor.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Dotažení všech šroubů určeným momentem.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Montáž Kony Electric probíhá na společné lince s vozy s tradičním pohonem.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Výroba Kony Electric probíhá na jedné lince se všemi ostatními vozidly.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Jeli jsme na testovacích značkách, každý řidič tedy potřeboval vyplněné povolení.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
V červené to koně velmi sluší.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Na nás zbyla obyčejnější bílá.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Na nás zbyla obyčejnější bílá.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Na kolony stejných vozidel jsou u vodní nádrže Žermanice nejspíše zvyklí.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pohled pod kapotu vozidla, při převzetí mělo najeto 33 kilometrů, z toho 3,7 kilometru má testovací dráha, kterou projede každé vyrobené vozidlo.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
V interiéru proběhlo jen minimum změn, rozdílný je především infotainment.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Tlačítko pro vypnutí "plašičky chodců" již v koně nenajdete.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz