Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Verze doublecab nabízí prostor pro pět osob.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Úložný prostor má množství úchytů pro upevnění nákladu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
S vozem jsme během testu urazili 2 500 km.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Většinou po dálnicích a s plnou "korbou".
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I jízdu terénem jsme vyzkoušeli s těžkým nákladem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Cílem naší cesty byla vesnice Eibenthal v Rumunsku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pick-up jsme využili k přepravě testovacích motocyklů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vůz jsme testovali i v horách, v oblasti rumunského Banátu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při sjezdech z hor jsme využili sjezdový asistent.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V těchto podmínkách se hodil pohon 4x4.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní čelo má nosnost 400 kg.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední xenonový světlomet
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední maska Rangeru působí robustním dojmem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní světlomety výrazně zasahují až do bočnic.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zpětná zrcátka jsou příjemně velká.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nastupování do vozu usnadňují přídavné prahy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ložná plocha má rozměry 1549 x 1560 mm.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ložný prostor odděluje ochranný rám.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nechybí oka pro uchycení nákladu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Náklad je možno uchytit i k plastovým úchytům na vnější straně bočnic.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní nárazník tvoří robustní trubka.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Testovaný vůz byl obutý do pneumatik o rozměru 255/70 R16.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při hledání místa na parkování nesmíte zapomenout na délku vozu 5362 mm.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pod kapotou má vznětový motor 2.2 TDCI kombinovaný s šestistupňovou převodovkou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nástup k zadním sedadlům usnadňují velké dveře.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Infotainment by zasloužil větší displej.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Displej v palubní desce je na dnešní poměry malý.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Velmi praktická je zásuvka na 220 V, do které můžete zapojit spotřebič s příkonem až 150 W
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ovládání palubního rozhraní by si zasloužilo modernizaci.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ovládání klimatizace je podsvíceno oranžovou barvou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Úložný prostor na vrchu palubní desky
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz