Třetí GPS jednotka ve vozidle slouží pořadatelům – na mapě vždy vidí aktuální polohu každého vozu.
Autor: Petr Hejna, Technet.cz
Sledování posádek v mapě.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Ve frontě na start na okruhu v Sosnové
Autor: Petr Hejna, Technet.cz
Při nabíjení v Parc Ferme využíváme nabíjecí sadu Moon2Go, s redukcí na klasickou euro-zásuvku nabízí 13A nabíjecí proud.
Autor: Petr Hejna, Technet.cz
Trasy vedly nádhernými místy.
Petr Hejna
Parc Ferme na námětí Dr. Edvarda Beneše v Liberci krátce před příjezdem dalších posádek. Parkovací prostor byl jinak zcela plný a rozvaděče obsazené.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
V cíli ECO energy Rally Bohemia na náměstí v Mladé Boleslavi.
ECO energy Rally Bohemia
Kategorie spotřeba: první místo Huňáček/Formánek s KIA e-Soul, druhé místo Nývlt/Nývltová s KIA e-Soul a třetí místo Hunčovský/Hunčovská se Škoda Citigo-e iV.
ECO energy Rally Bohemia
KIA e-Soul již předpisově polepena před začátkem ECO energy Rally Bohemia.
Petr Hejna
Průjezd branou při startu ECO energy Rally
ECO energy Rally Bohemia
Start ECO energy Rally Bohemia 2020
ECO energy Rally Bohemia
Obsazené Parc Ferme na náměstí v Liberci
ECO energy Rally Bohemia
Odpojujeme nabíječku před další etapou.
ECO energy Rally Bohemia
Vyrážíme ...
ECO energy Rally Bohemia
Vyrážíme ...
ECO energy Rally Bohemia
Posádka č. 7 na měřeném úseku.
ECO energy Rally Bohemia
Na okruhu v Sosnové.
Petr Hejna
Na okruhu v Sosnové.
Petr Hejna
Starty RS jsou „samoobslužné“, vyráží se vždy v celou minutu, nejdříve minutu po odjezdu předchozí posádky. Přesný čas zajišťuje služba Time.is
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
V měřených úsecích musí řidič neustále kontrolovat rychlost, potažmo časovou odchylku od ideálu v daném místě - základní vodítko mu poskytnou zvukové signály aplikace, pro přesnější údaje ale musí očima překmitávat na displej. Druhý smartphone s aplikací využívá navigátor. Ocenili jsme head-up displej promítající telemetrické údaje vozidla do zorného pole řidiče, do kapličky za volantem jsem se během závodu prakticky nepodíval.
Barbora Nývltová
Kartička nahoře je „jízdní výkaz“. Posádka jej dostane na startu před každou etapou a jsou v něm uvedeny parametry jednotlivých RS, tedy zkoušek pravidelnosti. Knížka dole je takzvaný „road book“ nebo-li itinerář, podle kterého se řídí navigátor. I té se dotkne nejdříve minutu před startem.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Druhá GPS jednotka je na zadních dveřích jednak jako záloha pro případ selhání té čelní, jednak pomáhá k upřesnění dat.
Autor: Petr Hejna, Technet.cz
Čelní GPS jednotka od AnubeSport odesílá data pro vyhodnocení přesných výsledků.
Autor: Petr Hejna, Technet.cz