Tablet na přístrojovce, který ovládá všechno včetně klimatizace (to není zrovna bezpečné pro šoférování a komfortní taky ne), má trochu jalovou odezvu.
Citroën
Citroën C3 první generace
Citroën
Citroën C3 druhé generace
Citröen
Citroën vždy uměl postavit vzhledem výjimečné auto. Možná ne krásné, ale rozhodně nezaměnitelné s čímkoliv jiným. Novou, už třetí generaci C3 poznáte na první pohled. Už kvůli těm airbagům proti nákupním košíkům a šesti světlům na přídi. Do Česka se chystá až po novém roce, ale už jsme v něm jeli.
Citroën
Fantastický je design přístrojovky, parádu by udělala i v mnohem dražším autě.
Citroën
Jen designéři Citroënu dokážou dát na příď auta tři páry světel absolutně rozdílných tvarů a proporcí tak, že to funguje (co do estetiky).
Citroën
Bachratá karoserie je z každého pohledu jiná.
Citroën
Veselá novinka má technický prazáklad svého předchůdce (a také koncernového bratrance Peugeotu 208, se kterým se bude vyrábět na Slovensku v Trnavě), ale vzhledově je to úplně jiné auto.
Citroën
Benzinové motory mají vždy tři válce a objem 1,2 litru.
Citroën
Vzadu je to v pořádku s místem na kolena a hlavou nenarazíte na strop, pokud máte do zhruba metru osmdesáti.
Citroën
Citroën C3
Citroën
Kabina je výborně odhlučněná. Sedadla vypadají jak pohovka od nadějného designéra.
Citroën
Citroën C3
Citroën
Citroën C3
Citroën
Benziňáky, které budou tvořit většinu prodejů, odvedou to, co slibují parametry a očekávání od městského auta s hmotností kolem tuny.
Citroën
Třísetlitrový kufr je prima, ale chybí mu jakákoliv výbava (očka, háčky). Horší je ovšem vysokánská nákladová hrana.
Citroën
Citroën C3
Citroën
Citroën C3
Citroën
Citroën C3
Citroën
Podvozek je komfortní, ale ne rozvláčný. Účinně utlumí i větší retardéry a hlubší nerovnosti.