Během M dnů na okruho v Mostě se sešla dvě M760Li přímo na okruhu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Aktivní podvozek náklon vozu částečně eliminuje.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Řízení je velice přesné.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Rozvor náprav je 321 cm.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Lehkost zatáčení má na svědomí i natáčení zadní nápravy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
xDrive pohání všechna kola, ale maximum výkonu připadá na zadní nápravu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při řízení na vás dohlíží množství jízdních asistentů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V12 je největším motorem v nabídce automobilů BMW.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Za volantem najdete ohromující komfort.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sedadla jsou z kvalitní kůže a jsou odvětrávaná a nabízí přehršel masážních programů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ve sportovním režimu dominuje palubnímu displeji rychloměr a otáčkoměr.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V ekonomickém režimu vystřídají otáčkoměr informace o spotřebě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V interiéru jsou použity velmi kvalitní materiály.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
O ozvučení se starají reproduktory harman/kardon.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Středový panel a ovládání nevybočuje z konvencí BMW.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW M760Li xDrive
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tlačítko spuštění motoru
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I přes nastavenou teplotu klimatizace je možné regulovat samostatně teplotu vzduchu proudícího na jezdce/pasažéra. Ovládání je dotykové!
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ovládání nepřeberného množství asistentů je přehledné, obsahuje vizualizace a nápovědy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Navigace je napojena na internet a reaguje na aktuální situaci.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ovládání vzduchotechniky a audio aparatury.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I zadní sedadla jsou odvětrávaná a masážní.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
L v názvu modelu značí Long – čili prodlouženou verzi.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Prostor na zadních sedadlech je velkorysý.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pasažér na zadní sedačce má k dispozici svou vlastni obrazovku a mnoho možností, jak ji využít.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V zadní středové opěrce se nachází tablet, kterým můžete nastavovat většinu možných nastavení ve voze.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní vzduchotechnika má k dispozici své vlastní ovládání.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Příplatková výbava obsahuje i lednici.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Klíčem k vozu můžete ovládat na dálku množství funkcí a z bezprostřední blízkosti můžete s vozem i popojíždět.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Součástí M paketu jsou i 20palcová kola.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Čtyřpístkové brzdiče
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW M760Li xDrive
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední laserové světlomety
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW M760Li xDrive
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW M760Li xDrive
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Barevný head-up display
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pokud nedržíte několik vteřin volant, asistent se ozve a vyžaduje jeho uchopení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Palubní deska vás informuje o tom, že teď řídí asistent.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Šířka vozu je 190 cm.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW M760Li xDrive
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
M paket obsahuje šedostříbrné lemy nádechů v přední masce, prahové lišty a kryty zrcátek.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Délka je 524 cm.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
M paket uvedlo BMW pro řadu 7 – tedy v segmentu luxusních limuzín vůbec poprvé.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
M760Li ve zrychlení z 0 na 100 km/h předčí i supersportovní M3.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vůz je brilantní kombinací komfortu a výkonu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
M paket obsahuje i speciální výfukový systém.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz