Saxo mělo ve výbavě Twist výraznou žlutou barvu
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
I v porovnání s dnešními vozy nabízí Saxo velmi pohodlné svezení.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Rozměrné přední dveře umožňují cestujícím na zadních sedadlech - v rámci možností - pohodlné nastupování.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kromě nárazníků v barvě karoserie byly součástí výbavy Twist i velkoplošné kryty kol.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Výrazná boční gumová lišta bezpečně chrání lak před ťukanci od dveří vedle stojících aut.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Interiér je vzhledem k rozměrům vozu nečekaně prostorný.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kufr nabízí v základní konfiguraci úctyhodných 280 litrů. V případě potřeby ještě máte možnost sklopit dělená zadní sadadla a objem zvětšit až na trojnásobek.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Modré čalounění s veselými motivy a žlutým lemováním bylo také specialitou akčního modelu Twist.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Žluté byly i čepičky kolíčků zámků.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Do předního nárazníku si zákazník mohl přikoupit mlhovky. Auto s nimi pak vydalo zepředu mnohem živěji.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën Saxo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën Saxo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën Saxo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën Saxo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Nákupem modelu TWIST jste si kromě auta přišli i na nový telefon Alcatel s předplacenou kartou.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Tažné oko je jasně na očích. Žádné hledání šroubováků a záslepek, či šroubování háků v noci za deště.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
.íčko nádrže je poměrně vysoko. Při tankování se člověk vůbec nemusí hrbit. A hlavně není tak špinavé od zadního kola.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
U dnešních miniaut je typické, že auto za hlavou těch vzadu hned končí. Tady zbývá ještě půl metru železa.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Litrový čtyřválec je tichý a s průměrnou spotřebou se pohybuje mezi pěti a šesti litry benzínu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Modré ciferníky budíků a žlutá hlavice řadící páky - další identifikační prvky modelu Twist.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Po čtrnácti letech má auto najeto 110tisíc kilometrů prakticky bez závad. Dokonce i baterka je původní. Auto má stále jeho první majitel.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
I při sedačce nejvíce posunuté dozadu se dá za spolujezdcem cestovat.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Každý bezpečnostní pás má jinou barvu. Vpředu je ještě zelený a modrý.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vyklápěcí zadní okénka byla před lety také standardem. Třeba do nové třídveřové Škody Citigo si je nemůžete pořídit ani za příplatek.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na to, že jde o malé třítdveřové autíčko, je nástupní prostor velmi slušný.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Cestující na zadních sedadlech mají poměrně dost prostoru. Ve třech už by to nebyla žádná sláva, ale auto je homologováno jako pětimístné.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Rozměrné dveře nabízejí dostatek úložných prostor.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kufr nabízí 280 litrů objemu, rovnou podlahu a má pravidelný tvar.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Dost věcí se vejde i do hluboké schránky před spolujezdce. I kvůli absenci airbagu, který byl za příplatek.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën Saxo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën Saxo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën Saxo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Posez za volantem je pohodlný. Řidič vidí velmi dobře všemi směry.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz