náhledy
Renovovaná Škoda-Hispano-Suiza zařazená do sbírek Škoda Muzea. Abyste ji tam však spatřili, musíte mít velké štěstí - portfolio muzejních škodovek několikanásobně překračuje výstavní kapacitu svatostánku, proto se tam některé automobily prostřídávají.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Podvozek automobilu Škoda-Hispano-Suiza vyráběný v Plzni
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Masarykův prezidentský vůz Škoda-Hispano-Suiza před zámkem Lány
Autor: sbírka autora
Tomáš Garrigue Masaryk před prezidentským vozem Škoda-Hispano-Suiza v Lánech
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Prezidentský vúz Škoda-Hispano-Suiza v Lánech
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Snímek Masarykova vozu z roku 1936. Minimálně od roku 1934 vůz "hyzdil" speciální přední nárazník Casco. Tyto nárazníky se vyráběly v Berlíně a jejich hlavním prvkem byl pryžový válec. Zajímavé jsou i čtyři kovové háky, které se snad měly "zakousnout" do nárazníku druhého účastníka kolize, pokud ten byl situován výše.
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda-Hispano-Suiza karosovaná u Brožíka. Vůz si objednal Karol Teodor Buhle, textilní továrník z polské Lodže.
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda-Hispano-Suiza pro předsedu vlády Antonína Švehlu byla karosovaná u Brožíka.
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
V automobilu Škoda-Hispano-Suiza jezdil i Eugéne Schneider, ten v té době předsedal koncernu Schneider et Cie, který firmu Škoda koupil.
Autor: sbírka autora
Škoda-Hispano-Suiza se sportovně střiženou karoserií oplývala nebývalou elegancí. Karoserie byla vyrobena pravděpodobně v Mladé Boleslavi, místní zajisté poznají budovu dnešní Komerční banky v pozadí.
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda-Hispano-Suiza jako reklamní kresba na dobové automapě (na pozadí zámek Hluboká)
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO