náhledy
Prototyp Škoda 935
Autor: Škoda Auto
Auto prochází kompletní renovací v restaurátorské dílně muzea Škody.
Autor: Škoda Auto
Centrální roura není nosná. Slouží jako nádrž na benzin.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Žebrování před zadními koly přivádí vzduch k motoru.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Škoda 935 je hvězdou stánku muzea značky na renomované výstavě Rétromobile v Paříži.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Škoda 935 je hvězdou stánku muzea značky na renomované výstavě Rétromobile v Paříži.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Škoda 935 je hvězdou stánku muzea značky na renomované výstavě Rétromobile v Paříži.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Plochý dvoulitrový čtyřválec má výkon 40 kW, pohání zadní kola přes převodovku francouské firmy Cotal.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Návštěvníky překvapuje umístění motoru před zadní nápravou. Navíc je to čtyřválcový boxer.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Hlavně zadní partie připomínají aerodynamické předválečné tatrovky.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Historii Škody 935 se snaží zrekonstruovat archiváři muzea, zatím bezúspěšně.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Škodu 935 po návratu z výstavy Rétromobile čeká lakování.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tolik klečícících návštěvníků, kteří s hlavou pod autem studují konstrukci prototypu, jinde na výstavě nenajdete. Škodovácký prototyp tu budí velký zájem.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Prototyp Škoda 935 na výstavě Rétromobile. Prototyp poprvé představili před 79 lety na pražském autosalonu.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Prototyp Škoda 935 na výstavě Rétromobile
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Prototyp Škoda 935 na výstavě Rétromobile
Autor: František Dvořák, iDNES.cz