Mercedes C111-II na brněnském výstavišti v roce 1978
Autor: Archiv BVV
Debut Mercedes-Benz C 111-II na autosalonu v Ženevě ve dnech 12. až 22. března 1970, druhá verze experimentálního vozidla se čtyřkotoučovými motory Wankel
Autor: © Daimler AG
Premiéra vozu Mercedes-Benz C 111 na Mezinárodní automobilové výstavě (IAA) ve Frankfurtu nad Mohanem od 11. do 21. září 1969
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111 první verze společně se třemi Mercedes-Benz sériovými limuzínami na testovací dráze v Untertürkheimu. Foto ze srpna 1969
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111-II, druhá verze experimentálního vozidla. Fotografie z května 1970 na testovací dráze v Untertürkheimu
Autor: © Daimler AG
Rekordní vozidlo Mercedes-Benz C 111-II D při 64hodinové rekordní jízdě v Nardò, červen 1976
Autor: © Daimler AG
Rekordní vozidlo Mercedes-Benz C 111-II D při 64hodinové rekordní jízdě v Nardò, červen 1976
Autor: © Daimler AG
Rekordní vozidlo Mercedes-Benz C 111-II D při 64hodinové rekordní jízdě v Nardò, červen 1976
Autor: © Daimler AG
Novinové články o Mercedes-Benz C 111 z let 1969 a 1970
Autor: © Daimler AG
Rentgenový obrázek experimentálního vozidla C 111 v jeho prvním provedení
Autor: © Daimler AG
Rentgenový obrázek experimentálního vozidla C 111-II, druhé provedení experimentálního vozu se čtyřkotoučovým Wankelovým motorem
Autor: © Daimler AG
Třikrát C 111: první verze z roku 1969 (vlevo), zkušební vozidlo "Hobel" (vpravo) a v Genfu prezentovaná druhá verze z roku 1970
Autor: © Daimler AG
Designový model Mercedes-Benz C 111 v jeho prvním provedení v měřítku 1:1
Autor: © Daimler AG
Designový model Mercedes-Benz C 111 první verze při zkušebních jízdách na okruhu Hockenheim, 1969
Autor: © Daimler AG
Prvotní stadium vozu Mercedes-Benz C 111: Zkušební vozidlo „Hobel“ s motorem Wankel na testovací dráze v Untertürkheimu
Autor: © Daimler AG
První dokončený experimentální vůz C 111 při aerodynamické zkoušce v polovině července 1969 ve větrném tunelu v Untertürkheimu
Autor: © Daimler AG
Měření konstrukčního modelu Bruno Sacco v poměru 1: 1, navrženého od Bruna Sacco a od Giovanniho Battistella konstruovaného Super sportovního vozu se středním motorem SLX ve větrném tunelu v Untertürkheimu v dubnu 1966. Konstrukční model je nyní ve sbírce vozidel Mercedes-Benz Classic.
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111-III rekordní vůz při rekordní jízdě v Nardò, duben 1978
Autor: © Daimler AG
Rekordní vozidlo Mercedes-Benz C 111-IV s V8Otto motorem při rekordní jízdě v Nardò, květen 1979
Autor: © Daimler AG
Rekordní vozidlo Mercedes-Benz C 111-IV z roku 1979. U volantu Dr. Hans Liebold, který jezdil rekordy. Foto z roku 1979 pořízeno na testovací dráze v Untertürkheimu.
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111-III rekordní vůz při rekordní jízdě v Nardò, duben 1978
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111-IV rekordní vůz s V8-Otto motorem při rekordní jízdě v Nardò, květen 1979
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111-III z roku 1978. Fotografie ze stejného roku
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111-IV z roku 1979. Fotografie z roku 1979, pořízena na testovací dráze v Untertürkheimu.
Autor: © Daimler AG
Šéf vývoje osobních vozů Mercedes-Benz Rudolf Uhlenhaut u tříkotoučového rotačního Wakelova motoru M 950 F, který byl použit r. 1969 v experimentálním voze C 111.
Autor: © Daimler AG
Šéf vývoje osobních vozů Mercedes-Benz Rudolf Uhlenhaut dne 15. července 1969 v prvním C 111 během zkušebních jízd na okruhu Hockenheim při přestávce na kávu - tento den má narozeniny.
Autor: © Daimler AG
Designéři Mercedes-Benz Paul Bracq (vlevo) a Giovanni Battistella v květnu 1965 u designového modelu Super sportovní vůz-střední motor navrženém od Bruna Sacco
Autor: © Daimler AG
Jednorázová výroba motorů Mercedes-Benz Wankel v Untertürkheimu. Různé motory Wankel na pracovním stole, včetně tříkotoučových a čtyřkotoučových verzí modelu M 950 F používaných v modelu C 111. Zcela vlevo u pracovního stolu Wolf-Dieter Bensinger, vedoucí konstrukce motorů osobních automobilů a nejdůležitější mentor vývoje motoru Wankel v Mercedes-Benz
Autor: © Daimler AG
Ruční výroba tříkotoučového Wankelova motoru M 950 F, který byl použit v experimentálním vozidle Mercedes-Benz C 111.
Autor: © Daimler AG
Rekordní vozidlo Mercedes-Benz C 111-III. Ve dnech 29./30. dubna 1978 vytvořil vůz s touto značkou v Nardò v Itálii při dvanáctihodinové rekordní jízdě devět světových rekordů a jedenáct mezinárodních rekordů ve třídě s průměrnou rychlostí kolem 320 km/h. Fotografie ukazuje řidiče rekordů (zleva doprava) Guido Moch, Paul Frère, dr. Hans Liebold a Rico Steinemann.
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111-II, druhá verze experimentálního vozidla se čtyřkotoučovými Wankelovými motory. Za ním na zdi rekordní vozidlo C 111-III z roku 1978
Autor: © Daimler AG
Mercedes-Benz C 111-II, druhá verze experimentálního vozidla se čtyřkotoučovými Wankelovými motory.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Mercedes-Benz C 111-II, druhá verze experimentálního vozidla se čtyřkotoučovými Wankelovými motory.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Mercedes-Benz C 111-II, druhá verze experimentálního vozidla se čtyřkotoučovými Wankelovými motory.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Mercedes-Benz C 111-II, druhá verze experimentálního vozidla se čtyřkotoučovými Wankelovými motory.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Rekordní vozidlo C 111-III z roku 1978 (vlevo)
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz