Cena malého automobilu Aero 10 HP v nejlevnějším provedení třímístného roadsteru klesla z původních 18 800 Kč na 16 600 Kč. Inzerát z časopisu Měsíc v roce 1932.
archiv Radka Folprechta
Cena malého automobilu Aero 10 HP v nejlevnějším provedení třímístného roadsteru klesla z původních 18 800 Kč na 16 600 Kč. Inzerát z časopisu Letem světem v roce 1933.
archiv Radka Folprechta
Aero 10 HP (Aero 500)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 10 HP (Aero 500)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 10 HP (Aero 500)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 10 HP (Aero 500)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 10 HP (Aero 500)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 10 HP (Aero 500)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 18 HP (Aero 662)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 20 HP (Aero 1000)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Ing. Břetislav Novotný a Aero 10 HP ve dvoumístném provedení faux kabriolet
public domain
Aero 10 HP, řidič Bohumil Turek a spolujezdec Antonín Nahodil, hvězdicová jízda v říjnu 1929
public domain
Aero 10 HP jako malá dodávka
public domain
Aero 10 HP ve dvoumístné verzi faux kabriolet
public domain
Úspěch malé aerovky. Časopis Rozkvět 1931
archiv Radka Folprechta
Cena malého automobilu Aero 10 HP v nejlevnějším provedení třímístného roadsteru klesla z původních 18 800 Kč na 16 600 Kč. Inzerát z časopisu Venkov v roce 1931.
archiv Radka Folprechta
Cena malého automobilu Aero 10 HP v nejlevnějším provedení třímístného roadsteru klesla z původních 18 800 Kč na 16 600 Kč. Inzerát z časopisu Světozor v roce 1931.
archiv Radka Folprechta