Land Rover Defender 110 Td5 - Cestujícím v druhé řadě končí opěradlo v polovině zad a hlava, hledající oporu, stále naráží do dělící mříže.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Do prodloužené, 110palcové pětidveřové karoserie se – pokud ji nehyzdí příšerná přepážka – vejde solidní porce nákladu nebo až 9 lidí.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Ač nevypadá, podvozek defendera se téměř vždy dokáže vyhnout výstupkům a když už na nějaký narazí, prostě jej zarovná nebo se přes něj přesune, pokud to není zrovna špičatý kus skály.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Defender projíždí bez zaváhání místy, kde se zastaví cokoliv bez uzávěrek difereciálů a s menší světlostí.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Defender projíždí bez zaváhání místy, kde se zastaví cokoliv bez uzávěrek difereciálů a s menší světlostí.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Skutečné díry v zemi a kusy skal nejsou důvodem otočit se, ale výzvou.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Každá asfaltka totiž jednou skončí a za ní se karty obrací...
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Vzhled nelze soudit, stěží lze najít lepší zosobnění nadčasovosti, než právě hranatý anglický objekt.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Ideální je jako pracovní nástroj – metráky poctivé oceli na podvozku vydrží nějakou ránu a cestování jakýmkoliv terénem proměňuje v příjemnou kratochvíli.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender
Land Rover
Land Rover DC 100
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Land Rover DC 100
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Land Rover Defender
Autor: Tom Kos, pro iDNES.cz
Land Rover Defender
Autor: Tom Kos, pro iDNES.cz
Land Rover Defender
Autor: Tom Kos, pro iDNES.cz
Land Rover Defender
Autor: Tom Kos, pro iDNES.cz
Land Rover Defender se dokáže brodit až půlmetrem vody. Jenže Dunaj se u tohoto kusu v autosalonu v Deggendorfu přelil přes střechu.
Reuters
Land Rover Defender Blaser Edition
Land Rover
Land Rover Defender Blaser Edition
Land Rover
Land Rover Defender Blaser Edition
Land Rover
Land Rover Defender Blaser Edition
Land Rover
Land Rover Defender modelový rok 2007
Land Rover
Land Rover Defender modelový rok 2007
Land Rover
Land Rover Defender modelový rok 2007
Land Rover
Land Rover Defender 110 Td5. Když se zkřížení náprav přiblíží maximu, trochu zaskřípe karoserie, ovšem žádný boj s volantem ani smrtící kovové rány z podvozku.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Když se zkřížení náprav přiblíží maximu, trochu zaskřípe karoserie, ovšem žádný boj s volantem ani smrtící kovové rány z podvozku.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Teprve když za zadními koly stoupá neprůhledný sloupec prachu, Land Rover se cítí spokojeně.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Teprve když za zadními koly stoupá neprůhledný sloupec prachu, Land Rover se cítí spokojeně.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Teprve když za zadními koly stoupá neprůhledný sloupec prachu, Land Rover se cítí spokojeně.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Masivní pevné nápravy hltají nekonečné série výmolů a hrbolů jako příjemnou hru a po nezpevněné strupovité vozovce dokážou jet v podstatě stejně rychle jako po silnici.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Stoprocentní svah, pokrytý drolivou suchou hlínou a plný záludných velkých kamenů a nenápadných výmolů, to je pro defender teprve ta pravá laťka k překonávání.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Stoprocentní svah, pokrytý drolivou suchou hlínou a plný záludných velkých kamenů a nenápadných výmolů, to je pro defender teprve ta pravá laťka k překonávání.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Účelové, hranaté tvary už dlouhá desetiletí dávají najevo, že soudruzi z Anglie chybu neudělali a již od roku 1948 vyráběný teréňák stále s minimem provedených změn úspěšně prodávají.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Boční dveře se sice už otevírají moderní plastovou klikou (původní kovová páka dosud zůstala zadních dveřích), ovšem tím podléhání módním trendům končí.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Některé detaily prošly ve jménu novodobých předpisů jistým umravněním, externí panty dveří ale zůstaly.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Za defenderem se sice spousta hlav otočí, ovšem většinou budou patřit majitelům jiných defenderů, či obdivovatelům off-roadů obecně.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Intenzivnímu brzdění je třeba věnovat pozornost – soustava tyčí v podvozku si občas žije tak trochu vlastním životem a vůz se někdy vydá trochu jiným směrem, než řidič zamýšlel.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Na klidu nepřidá ani fakt, že mohutná ocelová konzola tažného zařízení je ve výšce, kde mají okoloparkující auta světlomety.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Klasickým estetickým měřítkům se defender shovívavě vysmívá, pravdu bude mít nakonec stejně on.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Klasickým estetickým měřítkům se defender shovívavě vysmívá, pravdu bude mít nakonec stejně on.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Testovaná verze, která bude v průběhu letošní zimy nahrazena faceliftem, používá přímovstřikový vznětový dvaapůllitrový pětiválec Rover o výkonu 90 kW. Model 2007 přejde na čtyřválec 2.4 l Ford Duratorq o stejném výkonu, převzatý spolu s šestistupňovou skříní z Fordu Transit.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Dostat v terénu defendera do úzkých je téměř nemožné. Samozřejmě je připravena pomoci uzávěrka diferenciálu
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Klimatizace na defenderovský způsob: zatáhnete za páku, tím otevřete klapky vepředu a fouká na vás vítr
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Řadicí páka a volant se sice chvějí, ale rozhodně se netřese celé auto, jak posádka podvědomě trochu čeká.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Spínací skříňka je na sloupku řízení vlevo a klíček se v ní točí opačně
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Interiér legendárního hranáče rozhodně nevznikal kvůli nějaké ergonomii či dokonce komfortu.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Cestujícím v druhé řadě končí opěradlo v polovině zad a hlava, hledající oporu, stále naráží do dělící mříže.
Autor: iDNES.cz