Bertone přivezl do Ženevy v roce 1983 hranatou studii Alfy Romeo s názvem Delfino.
Bertone
Alfa Romeo Delfino: hranaté tvary přístrojové desky Bertoneho delfina nejsou až tak vzdálené těm, které později použil ve Škodě Favorit.
Bertone
Dveře otvírané vzhůru byly v roce 1983 zase populární: Giugiarův koncept Renault Gabbiano. Gabbiano je italsky racek. Vzhůru otvíraným dveřím se u aut říká racčí křídla.
ItalDesign
Dvěstěpětka byla obrovský hit. Peugeot byl pro tentokrát zachráněn.
Peugeot
V Giugiarově Lancii Orca strávilo představenstvo Volkswagenu deset minut. Dnes patří Giugiaro i s celým ItalDesignem Volkswagenu.
ItalDesign
Lancia Orca: hodně barev a na každou funkci tlačítko. Osmdesátá léta měla jiné priority.
ItalDesign
Racionální, praktická a k tomu hezká karoserie. Uno se Fiatu povedlo.
Fiat
Austin Maestro už jako nový vypadal, jako kdyby prodělal nehodu. Alespoň podle dobové kritiky
Austin Rover
Zadní část Audi 100 Avant vesměs čelila kritice, na lifestylové kombíky bylo ještě brzy.
Audi
Alfa Romeo je pro designéry tradičně velkou výzvou, koncept Zeta 6 přivezl do Ženevy Zagato.