V roce 1931 založil rodák z Vratislavic nad Nisou svou konstrukční kancelář. 10. srpna téhož roku si registroval patent na nápravu tvořenou torzní příčkou. Toto řešení je dodnes velmi rozšířené hlavně mezi vozy nižších kategorií.
Porsche
Porsche pomáhalo také s vývojem a výrobou motoru pro Mercedes W 124. Pětilitrový osmiválec M 119 vyvinuli, otestovali a nakonec i montovali do vozů přímo v továrně Porsche v Züffenhausenu. Z fabriky Daimleru v Sindelfingenu přiváželi nalakované karoserie.
Porsche
Vývojové centrum Porsche Engineering sídlí ve Weissachu.
Porsche
V projektu “Revolution Engine” vývojáři Porsche Engineering pro americkou značku Harley-Davidson postavili dvouválec, který se v roce 2002 představil v modelu V-Rod. Vodou chlazený motor s objemem 1131 ccm vychází ze závodního motoru. Spolupráce obou firem začala koncem 70. let 20. století.
Porsche
Vojenský obojživelný speciál 597 Jagdwagen, který chtěla automobilka nabídnout v padesátých letech armádě úspěšný nebyl.
Porsche
Nedoceněné Porsche 914 vzešlo ze spolupráce Porsche a Volkswagenu. Vstupní model s motorem uprostřed se představil koncem šedesátých let.
Porsche
Prací vývojářů Porsche je i kokpit airbusů.
Porsche
Porsche pracuje od roku 1981 pro výrobce logistické techniky Linde.
Porsche
Prací Porsche je slavný motor pro Formuli 1. „TAG turbo motor“ vyvinuli na objednávku týmu McLaren . Přeplňovaný jedenapůllitrový šestiválec s výkonem až tisíc koní dobyl 25 vítězství ve velkých cenách. Formuli 1 dominoval motor TAG v letech 1984 až 1986.