Servis Mercedes-Benz
Autor: Mercedes-Benz
Servis Mercedes-Benz
Autor: Mercedes-Benz
Servis Mercedes-Benz
Autor: Mercedes-Benz
GLE 350 de zvenku vypadá jako běžná verze – kovově modré čelní sklo prozrazuje příplatková okna s akustickou izolací.
Autor: Michael Kudela
Jedny z nejlepšísch světlometů na trhu: 84diodové Multibeamy velmi přesně vykrývají a díky vysoké pozici dobře osvětlují silnici. Vedle běžných dálkových světlometů mají i ultradálkový režim s dosvitem 650 metrů!
Autor: Michael Kudela
„Utopená“ strojovna je docela kompaktní, ostatně místo je zde vyhrazeno až osmiválcům.
Autor: Michael Kudela
Zásadní konkurenční výhoda proti řadě hybridů: GLE má podobně jako vozy na bázi Třídy A možnost nabíjet jak střídavým, tak stejnosměrným proudem: u supermarketu z 10 na 80 % dobijete za 20 minut, „do plných“ za 30.
Autor: Michael Kudela
Další „tahák“ plug-in hybridního Mercedesu: za plně elektricky sklopné tažené zařízení (s jisticím čepem pro snadnou fixaci nosičů kol systémem Fix4Bike) můžete zapojit přívěs o hmotnosti 3 500 kg!
Autor: Michael Kudela
Kdo má možnost pravidelně dobíjet, může 65l nádrž na naftu doplňovat jen zřídka.
Autor: Michael Kudela
Kufr je rozlehlý a s pravidelným tvarem, i když papírovou hodnotou 490 l v této kategorii rozhodně neohromí.
Autor: Michael Kudela
Vzadu by se dalo tančit, vedle sebe se poskládají v pohodě tři dospělí.
Autor: Michael Kudela
Takzvaná umělá kůže vypadá kvalitně, posezení je tradičně špičkové. Vyšší posaz však kupodivu vede k překrývání horní části číselníků věncem volantu.
Autor: Michael Kudela
Ovládání sedadel ve dveřích je mnohem příjemnější, než lovit ovladače kdesi na sedáku. Levnější hifi Burmester (26 tisíc Kč) hraje solidně, ale věhlasu německého prémiového audia dosahuje až vyšší verze High End 3D za 151 tisíc. Bez něj zde najdete hodně lacině působící černé mřížky základních reproduktorů.
Autor: Michael Kudela
Mohutná madla u středového tunelu jsou zde trochu nepatřičná, nové ovládání palubního menu přes destičku funguje mnohem lépe než u předchozí generace infotainmentu. Další možností je použít přímo dotykovou obrazovku, ovladače na volantu nebo hlasové ovládání, kterým nastavíte třeba i teplotu klimatizace.
Autor: Michael Kudela
Široký displej a čtyři výdechy vzduchu umocňují dojem prostornosti.
Autor: Michael Kudela
Digitální přístrojový štít nemá stínění, přesto je skvěle čitelný i na přímém slunci.
Autor: Michael Kudela
Špičková přehlednost palubního systému, ergonomické ovládání menu a leccos usnadňující hlasové ovládání – v Mercedesu jste rychle jako doma.
Autor: Michael Kudela
Označení 350 de napovídá kombinaci naftové a elektrické jednotky. Dynamikou si plug-in s šestiválcem nezadá.
Autor: Michael Kudela
Decentní nápis EQ Power prozrazuje plug-in hybridní ústrojí.
Autor: Michael Kudela
Elegantní sedan Třídy E je jako plug-in hybrid o dost dražší než výchozí (a velmi úsporný i ekologický) turbodiesel 220d 4MATIC.
Autor: Michael Kudela
Prostorný interiér, příjemná pozice za volantem, a hlavně špičkové řidičské zážitky jsou plusem Třídy E proti masivnímu GLE.
Autor: Michael Kudela
Přeplňovaný naftový čtyřválec 2,0 l + elektromotor
Autor: Michael Kudela
Standardně dostanete 19“ kola místo 18“, za 12 tisíc máte dvacítky. 20palcová kola jen tak tak poberou extra účinné kotoučové brzdy. Kdo chce zachovat komfort pérování, o větších by neměl uvažovat.
Autor: Michael Kudela
Především zezadu je patrné, jak je auto mohutné a široké: s příplatkovými koly a rozšířenými blantíky překračuje šířku 2 metry.
Autor: Michael Kudela
Členitá palubní deska zaujme celkovou koncepcí s prohnutým pásem dřeva obepínajícím řidiče.
Autor: Martin Sznapka
Tento typ má jako jediný tradiční masku doplněnou znakem vyčnívajícím z kapoty motoru.
Autor: Martin Sznapka
Dříve používané optické snímače nahradily rychleji a spolehlivěji reagující kapacitní.
Autor: Martin Sznapka
Vůz produkuje 42 g CO2 na jeden kilometr jízdy, tudíž může mít registrační značky EL.
Autor: Martin Sznapka
Vůz produkuje 42 g CO2 na jeden kilometr jízdy, tudíž může mít registrační značky EL.
Autor: Martin Sznapka
Členitý, přesto dostačující zavazadlový prostor
Autor: Martin Sznapka
Sedadla jsou vybavena masážní funkcí včetně funkcí vyhřívání a ventilace.
Autor: Martin Sznapka
Ve Stuttgartu se snažili tomuto modelu dodat více výrazu.
Autor: Martin Sznapka
Jedině u Mercedesu je možné pořídit plug-in hybridní pohon spojující vznětový čtyřválec a elektromotor.
Autor: Martin Sznapka
Hýčkající naftový hybrid
Autor: Martin Sznapka
E 300 de na elektřinu poskytuje zcela dostatečnou dynamiku pro běžnou jízdu v provozu, na elektřinu dokáže jet i 130 km/h
Autor: Martin Sznapka
Pohodlná sedadla
Autor: Martin Sznapka
Interiér působí prostorným a luxusním dojmem a atmosféra v něm má řidiče uklidňovat nebo naopak nabudit.
Autor: Martin Sznapka
Dvojice do jednoho celku umístěných displejů tvoří jeden průběžný pás.
Autor: Martin Sznapka
Dvojice do jednoho celku umístěných displejů tvoří jeden průběžný pás.
Autor: Martin Sznapka
Nižší a širší zadní světa vám napoví, že se jedná o třídu E nikoliv o menší třídu C.
Autor: Martin Sznapka
Pohled do interiéru
Autor: Martin Sznapka
Vznětový čtyřválec 2,0 litru o výkonu 143 kW (194 k) spolupracuje s elektromotorem o výkonu 90 kW (122 k).
Autor: Martin Sznapka
Všechny verze dostaly elegantněji pojatá nižší a širší zadní světla.
Autor: Martin Sznapka
Všechny verze dostaly elegantněji pojatá nižší a širší zadní světla.
Autor: Martin Sznapka
V polovině letošního roku Mercedes uvedl na trh modernizovanou třídu E.
Autor: Martin Sznapka
Z pohledu řidiče
Autor: Martin Sznapka