Úterý 29. listopadu 2022, svátek má Zina
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 29. listopadu 2022 Zina

Diskuse k článku

Dveře do USA se zavírají, muslimové z vybraných zemí stěží dostanou víza

Pro obyvatele šesti převážně muslimských zemí platí od čtvrtka nová pravidla pro získání víz do Spojených států. Aby se dostali přes hranice, musí prokázat blízké rodinné či obchodní vazby v zemi. Revizi posuzování žadatelů povolil v pondělí nejvyšší soud USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J88a27n 43R35y36c27h66t12á47ř 4647202252214

Amerika nepotřebuje inženýry a doktory a nebo má něco proti náboženství míru a bezbřehé tolerance Islámu? Tak to asi nemá tak prozíravé politiky jakými jsou v Evropě Merkelová, Tusk, Macron, Juncker aj.

0/0
30.6.2017 6:25
Foto

J38i75r63i 36B62i24l81i66n42a 5478650337

Nejvetsi skody dela Donald Trump svou hloupou a kratkozrakou politikou prave u nasich spojencu.

A nemam ted na mysli demokraticke zeme, kde si Donald znepratelil svymi slabomyslnymi tweety a urazkami snad kazdeho.

Mam ted na mysli napriklad Iran, kde byl nedavno zvolen proreformni prezident a kde se lide vice a vice domahaji obcanskych svobod.

Takovym lidem kteri se divaji na Ameriku a na dalsi zapadni zeme jako na svuj vzor se KAZDY americky prezident snazil v minulosti podat pomocnou ruku.

Donald Trump jim namisto toho ve sve omezenosti a aroganci plivl do obliceje. Rv

0/0
29.6.2017 22:40
Foto

J18a52n 23K70u65l15í58s31e60k 8917183588931

Irán je spojenec??? Prosím vás, kde jste přišel na takovou blbost? Pro-reformní prezident? Omluvil se za rukojmí v roce 1979? Zaplatil Irán poškozeným a zavražděným příbuzných Američanů během mnoha teroristických útoků?

Člověče, v jakém světě to vy žijete?

0/−1
29.6.2017 22:46
Foto

J16i29r98i 39B82i45l65i94n52a 5878230697

Ne Iran neni spojenec. Nelzete, nic takoveho jsem nenapsal.

Spojenci jsou tamni lide. Alespon ti, kteri touzi po svobode.

Stejne tak tomu bylo u nas za komunisticke diktatury. A my jsme nakonec tu svobodu ziskali, at se vam to pane Kulisek libi nebo ne.

Ovsem to sedel v Bilem dome namisto toho vaseho xenofoba pan Reagan. Clovek ktereho jsme pravem povazovali za sveho spojence a ktery nas neurazel. Ktery podporoval reformisty, ale k darebakum v Kremlu byl narozdil od Donalda nesmlouvavy.

Nejspis proto ho vy a vasi sou-druzi dodnes tak pomlouvate. ;-)

0/0
29.6.2017 23:13
Foto

J15a53n 52K44u20l56í79s77e12k 8287743538401

To je právě ten problém, co se to s vámi stalo? Jiri Bilino, chápate, co jste napsal? Přečtěte si to po sobě než mě účelově obviníte ze lži! Jinak totiž jste lhář vy, to si uvědomte. Ale to asi nehrozí, že. Napsal jste, že Irán je spojenec a pak že není. Máte to opravdu hodně pomotané. On opravdu není spojenec a tudíž jeho občané nemají nárok na vízum už kvůli sponzorování světového terorismu.

Iránský prezident není nic jiného než verze československého Husáka, který byl také proreformní, ale co vy o tom víte!

Ještě jednou Irán a ani jeho prezident není žádný spojenec! Až zaplatí odškodné, omluví se za rukojmí a zavražděné Američany, prosím. Ale když Irán sponzoruje terorismus všude po světě, tak nevím, proč by měli jeho občané mít právo na vstup do Satanovy země, za kterou USA ajatolláhové považují. Pokud ale budou chtít ze země ajatolláhů utéci, budou muset projít zkrze ten samý proces, jako my, bývalí emigranti z ČSSR. Já čekal v Traiskirchenu na vystěhování 10 měsíců!

Nechápu tedy, proč by měli mít Iránci právo na nějaký vstup do USA. My, jako dřívější občané komunistického ČSSR, jsme takové právo rozhodně také neměli. Reaganova administrativa to velmi pečlivě hlídala a žádné aktivistické soudy této politice nebránily.

Reagan že nepomlouval? A co ta "Říše zla"? A další hodně nelichotivé citáty? Dodnes ho komouši jako vy pro tohle nenávidí! Tak si neberte Reagana do pusy, vůbec vám to nesluší!

Co to pořád máte s tím Trumpem a Rusy? Kde nic tu nic! To snad už ví každé malé dítě, ale ne Jiri Bilina. Tahle šokující zpráva se k němu na Yukon ještě nedostala...

0/0
29.6.2017 23:35
Foto

J80i58r60i 93B60i45l66i14n41a 5558930827

Ne, Reagan nepomlouval. Ten vas uzasny rezim byla opravdu rise zla. Pokud jste to pane Kulisek tak necitil, mel jste zustat doma a ne ubirat v Americe misto potrebnejsim, pomlouvat demokraticky zvolene prezidenty a jeste tady bolestne kvilet, ze trvalo 10 mesicu nez jste se do Ameriky dostal. Nikdo vas tam nezval.

No a pokud si opravdu myslite ze komunisticka cenzura je spravna vec, proc lezete na iDnes, kde muze sve nazory napsat kazdy?

Ja vam zde porad dokola vysvetluji, ze americky prezident byl pro vsechny slusne lidi odjakziva jakousi zarukou demokracie i slusnosti a ze zlocinny rasisticky oligarcha a pervert , ktery se do Bileho domu dostal za pomoci agentu KGB, urazek, lzi a podbizeni se tem nejnizsim elementum spolecnosti prezidentem byt proste nemuze.

Pokud nerozumite psanemu slovu, nevim proc nezustanete mezi svymi rasisty a proc zde sve fasisticke mantry porad dokola opakujete. 8-o

0/0
30.6.2017 3:59
Foto

J36a59n 11K98u37l64í63s10e10k 8597613168851

Jiri Bilina: "mel jste zustat doma a ne ubirat v Americe misto potrebnejsim, pomlouvat demokraticky zvolene prezidenty a jeste tady bolestne kvilet, ze trvalo 10 mesicu nez jste se do Ameriky dostal. Nikdo vas tam nezval."

Bilino, já nekvílel, já konstatoval fakt, nelžete zase tady!! A kdo je potřebný a kdo ne? Co jste pro svou zemi udělal vy? Já jsem jí dal, to jest Americe, téměř 27 let svého života v US Army a to vy moc dobře víte!

A ještě jednou, já žádné prezidenty nepomlouvám, já demostruji vaše pokrytectví. Reagan vám nevadil a když to samé dělá Trump, tak je agentem KGB a kdoví co ještě všechno?

0/0
30.6.2017 6:09
Foto

J50i45r38i 80B91i87l54i54n98a 5118860157

A na otazku "co se to se mnou stalo?" mohu odpovedet velmi strucne.

Nic. Zustal jsem verny svym zasadam. Uznavam demokracii, lidska prava, rovnost a svobodu.

Pokud nekdo nasel vysneny idol ve zlodejskem oligarchovi a zvrhlikovi kterym opovrhuje cely zapadni svet a stal se ze sameho zoufalstvi cenzorem a udavacem, no tak budeme mit problemy. ;-)

0/0
30.6.2017 4:16
Foto

J91a52n 55K65u73l96í58s61e82k 8957773778731

Nechápu ty vaše důvody, proč věříte v Trumpa jako zlodějského oligarcha, zvrhlíka a kdoví co ještě. Nikdy jste je to nevysvětlil, Jiri Bilino, tedy kromě spamování mé diskuze s videi všelijakých komunistických komediantů jako Bill Maher z HBO. Já jsem do vyčerpání naopak vysvětloval, že nic takového neexistuje včetně odkazů a důvodů, ale vy jste mé důvody vůbec nerespektoval, nikdy jste ani nezareagoval na jakýkoliv můj odkaz jako např. National Review, atd, a opakoval pořád to samé jako kolovrátek. Pak ještě ty nadávky a urážky, to už byla poslední kapka. To se mezi kamarády nedělá a když tomu nerozumíte, museli jsme se holt rozloučit.

To je úžasné, já že pomlouvám demokraticky zvolené prezidenty? A co děláte vy tou svou demagogií? Vy jste ještě mnohem horší než co dělali komouši v 50. letech!

A nelžete zase tady že si myslím že komunistická cenzura je správná věc!!!

To, že si nenechám vámi ukrást můj web není žádná komunistická cenzura! Ostatně, je to jedno co si myslíte, my jsme spolu skončili, ale podobně jako můj prezident, od vás si hnůj na moji hlavu kydat nenechám!

0/0
30.6.2017 5:48
Foto

J62a20n 53K39u30l96í53s17e19k 8987383338491

Jiri Bilina: "Pokud nekdo nasel vysneny idol ve zlodejskem oligarchovi a zvrhlikovi kterym opovrhuje cely zapadni svet a stal se ze sameho zoufalstvi cenzorem a udavacem, no tak budeme mit problemy."

Celý západní svět je ve vaší hlavě, co? Víte vůbec co to ten západní svět je? Nemůžete to vědět, protože jste tam nikdy nebyl, nikdy jste komunistické Československo vlastně neopustil, pořád tam žijete.

Že někdo věří, že můj prezident je zlodějský oligarcha, zvrhlík a agent KGB bez jakýchkoliv rozumných důvodů, tak tím zvrhlíkem je on sám. Nebo spíš fanatickým bláznem, nic jiného to být nemůže.

Pokud, Jiri Bílino, nejste fanatickým bláznem, byl byste schopný nějakým rozumným způsobem vysvětlit, proč můj prezident je zlodějský oligarcha, agent KGB a kdoví co ještě. Jste toho schopen?

Já jsem vám dal snad tisíc šancí to na mém webu vysvětlit, ale nikdy jste toho schopen nebyl. Tisíckrát opakovaná lež se nikdy nestane pravdou. Bohužel, stejně jako vy jiným podobným lžím věřilo milióny Němců v ještě nedávné historické době a co to způsobilo. Taková víra je hodně nebezpečná a proto od ní raději dál...

0/0
30.6.2017 5:59
Foto

J67a48n 37B37a57b24i93č36k72a 9213539443857

Když do československa, za komunistů, přijel takový naivka, který se dá opít rohlíkem, jako Bílina, tak se nestačil divit. Kromě komunistů, jsou tu ještě 2 politické strany, které mají zastoupení ve vládě, jeden ministr je dokoncve katolický kněz. ústava zaručuje všechny základní svobody, včetně projevu a shromaždovací. konají se pravidelné volby. Nikdy by nepochoplpil, že to bylo jen divadlo, že skutečnpu moc, měl ústřední výbor komunistické strany, v řele s generálním tajemnákem, který měl dokonce vlastná oubrojené milice, které podléhali jen jemu.

A tak naivka nepochopí, že skutečnou moc v Iránu, má náboženská rada v čele s Khamenei, který velí i muslimským gardám.

0/0
30.6.2017 2:00
Foto

J63a57n 34K67u49l59í13s28e34k 8447113688791

Takoví lidé skutečně ještě existují a žijí. Jednoho z nich znám velmi dobře, zcestovalý a jinak velmi inteligentní člověk s diplomem z dobré univerzity. Byl v Československu v roce 1986 a vůbec mu nepřipadalo nic divné, že by třeba disidenti a mnoho jiných nevinných lidí trpělo v kriminálech, muselo topit v kotelnách a celý národ že musel držet hubu a krok. Když mu o tom vykládám, moc to chudák nechápe...

0/0
30.6.2017 3:26
Foto

J88a60n 93K81u52l27í41s34e39k 8197333548481

Opět lživý článek, tedy spíše lživý titulek. Zákaz víz neplatí plošně pro muslimy, ale občany těchto států, kteří mohou, ale nutně nemusí být muslimové. Proč iDnes takhle lže?

Aha, to je vlastně to samé jako se CNN. Viz video zde: https://www.youtube.com/watch?v=jdP8TiKY8dE

iDnes si tak zaručuje čtenost a kliky počítačových myší, za které redaktoři dostanou prémie. O nějakou blbou pravdu vůbec nejde, samozřejmě. Na lživou antitrumpovskou propagandu se holt kliká. Už jsem o tom tolikrát psal, nebudu se tedy zase opakovat.

Tón módních antitrumpovských článků je téměř shodný s tónem z Rudého práva v době Reaganova prezidentství. Dnešní prezident sice není žádný Reagan, ale iDnes a ostatní plátky se ve stupni anti-ami a antitrumpovské propagnady vyznamenávají, jen co je pravda...

+1/−1
29.6.2017 20:29
Foto

J63i82r47i 89B97i98l93i44n42a 5958810517

No o to prave jde, pane Kulisek. Trump ve sve xenofobii diskriminuje kvuli nabozenstvi. Ti lide nesmi do Ameriky cestovat, protoze jsou z prevazne muslimskych zemi.

Zajimave, ze na seznamu chybi Saudska Arabie. Tedy zeme odkud prisli fanaticti teroriste utoku 9/11, wahabisticka zeme odkud jdou prakticky vsechny finance na podporu radikalnich imamu na celem svete, zeme kde zeny nesmi ani ridit auto.

Proti Saudske Arabii je kazda zeme na Donaldove seznamu hotovy, lidska prava respektujici beranek.

Ale se Saudy ma pan prezident sve spinave ksefty a tak se oko primhouri, zejo? ;-)

-------------------------------

Ne, soucasny prezident opravdu neni zadny Reagan. Reagan nebyl rasista ani xenofob, nebal se odpovidat na otazky novinaru, nelhal ani nekradl. O kontaktech s ruskym organizovanym zlocinem radeji ani nemluvit.

Chapu ze panu Kuliskovi jdou na nervy vsechny "safeguards" chranici americkou demokracii. Od svobodnych medii az po nezavisle soudy nebo FBI ktera Donaldovy spinavosti prave vysetruje. Jenze to je Amerika, pokud se tam nejakemu pristehovalci nelibi, nikdo ho tam nezval.

A reci o Rudem pravu bych v jeho pripade vynechal uplne. Za takovou cenzuru jakou zavedl Kulisek na svem vlastnim webiku by se stydel i sam soudruh Kojzar. Rv

Jeste perlicku nakonec - kdyz jsem panu Kuliskovi jednou doporucil clanek na The Economist, oznacil ten dobry muz ve svem fanatismu zmineny britsky konzervativni magazin za "hlasnou troubu americke Demokraticke strany". ;-D

0/0
29.6.2017 21:05
Foto

J59a78n 30K30u42l13í35s67e76k 8347423418901

Reagan asi taky byl obrovský xenofob, protože on také zakázal cestování z komunistických zemí a velmi omezil imigraci z této části světa. To si už nepamatujete? A žádné aktivistické soudy ho v této politice nezastavily.

Zajímavé, jak jsem Jirimu Bilinovi jasně řekl, proč SA není na Trumpově seznamu, ale on jako kolovrátek opakuje své blbosti. Tohle dělá opravdu fanatik a i jinak duševně nezpůsobilý člověk.

Napíši to pro něj a ostatní méně chápavé ještě jednou: SA má evidenci obyvatel a tudíž State Department ví, koho do země pouští. A že musí některé občany SA do země pustit, je jasné, protože jde nejen o příslušníky královské rodiny, ale také o majitele ropných společností, kterýchto produkt velmi ráda používá celá západní civilizace. Pan Jiri Bilina si asi nevšiml, jak je na saudské ropě závislý. Vlastně on není, on jezdí elektrickým pickapem kdesi na Youkonu, takže on jejich ropu nepotřebuje. Aha, to asi vysvětluje mnohé.

Jiri Bilina opět účelově lže v podobě citování A, ale účelového vynechání B: "oznacil ten dobry muz ve svem fanatismu zmineny britsky konzervativni magazin za "hlasnou troubu americke Demokraticke strany"

Udal jsem ale důvod s přesnou citací tohoto "konzervativního magazínu", který stejně jako CNN hlásá nesmyslné a lživé konspirace Trumpa s Putinem. Takže The Economist je skutečně jednou z hlásných trubek demokratické strany...

Dále Jiri Bilina opět lže: " A reci o Rudem pravu bych v jeho pripade vynechal uplne. Za takovou cenzuru jakou zavedl Kulisek na svem vlastnim webiku by se stydel i sam soudruh Kojzar. "

Jistě, cenzuru jsem zavedl, jelikož pan Jiri Bilina je v důchodu a má tudíž čas nejen mi na mé diskuzi sprostě nadávat, ale změnit zaměření webu spamováním s účelovými lži právě jako teď to praktikuje na iDnes, kde se jeho spamování ztratí mezi tisíci dalších příspěvků. Tohle se ale na mém webu nestane, takže by se pak nejednalo o mojí webku, ale webku pana Jiriho Biliny. A to já odmítám, takže jsem ho, bohužel, musel zablokovat...

0/−1
29.6.2017 21:28
Foto

J68a36n 13K61u33l47í11s22e10k 8947293808441

...což se samozřejmě nedá vůbec nazvat cenzura ala "Rudé právo". Ostatně, pan Bilina není 100% blokován, což on ví, ale opět účelově lže. To je ale hodně mimo téma, že ano...

0/0
29.6.2017 21:35
Foto

J45a12n 74B45a55b64i21č39k91a 9473209133957

Snaha Regana o nějakou, alespon minimálná dohodu s náboženskými fanatiky v Iránu skončila prů.erem. Narazil na ty co dávají přednost Islámu, před zájmy vlastní země. No a Bílina by chtěl, aby se do takového maléru dostal i Trump.

0/0
30.6.2017 2:11
Foto

J16a97n 85K70u39l50í15s98e39k 8727893818181

Bílina vůbec nezná základní histori a nebo je tak zaslepený svým fanatismem, že si nevidí na špičku nosu. Co se s tímhle člověkem stalo, který se více než 10 let nazýval mým kamarádem, to mě tedy podržte...

0/0
30.6.2017 2:58
Foto

J57i80r39i 58B82i11l49i97n67a 5338920417

No, kdyz povazujete gentlemany z konzervativniho britskeho magazinu za "hlasnou troubu americke Demokraticke strany", komunistickou cenzuru za spravnou a uzitecnou vec a konspiracni teorie o tom, jak se vsichni spojili proti Donaldovi za pravdu, tak to asi nebudete mit v zivote lehke.

A co chemtrails? Sypou to na nas Amerikanci? ;-)

0/0
29.6.2017 23:22
Foto

J77a77n 30K60u75l87í91s58e37k 8417133358391

Chemtrails a Trump konspirující s Rusy se odehrávají hlavně u vás na Yukonu. Kde jsou ty důkazy ruské konspirace? Nechci být sprostý, tak pouze napíši, že zatím ty důkazy se nacházejí kdesi v něčí ..., ale no, no tak, nebudu sprostý, že?

Nebo teď vážně, kde jsou ty důkazy, Jiri Bilino? A nesvádějte téma zase na nějaké chemtrails a uražené poznámky, že už nemůžete psát na jistý web.

Otázka byla, o důkazech Trumpovy konspirace s Putinem. A nejen to. Co ty konspirace konkrétně obnášely? Už to konečně napíšete? Nebo zase budete mlžit tak jak skoro celý rok? Já bych je opravdu hrozně rád někde viděl!

0/0
29.6.2017 23:42
Foto

D65a77v75i45d 15S38a83c62h46a 9162408987425

Nejak mi unika pointa clanku .... ambasady ktere udeluji viza maji metodiku danou a nepotrebuji na to dekret ci zakon .... i s Ceskem pokud vyplnim format ESTA si me muze ambasada predvolat k osobnimu pohovoru.... pak mi vizum da nebo taky ne. Bez viza se nedostanu na letadlo. Takze kontrola toho kdo do zeme vstupuje tak uz je nejaky ten patek. Tahle Trumpovina je jen vykrik smerem k volicum ze zakazuje bubakum vstup do USA

0/0
29.6.2017 19:23
Foto

H63a19n62a 97P47a73c92u39l60o72v84á 2476636849976

"Žadatelé z Íránu, Jemenu, Libye, Somálska, Súdánu a Sýrie musí nyní doložit, že mají blízké vazby ve Spojených státech."

No vidítě. A v Itálii nic doložit nemusí. Stačí, že se naložili do člunu. :-)

+1/0
29.6.2017 18:48
Foto

J33i80r26i 77B14i29l27i32n73a 5628610937

A procpak chybi na seznamu Saudska Arabie, odkud prisli pachatele teroristickeho utoku 9/11?

Muslimu ziji v Americe miliony, vetsina z nich jsou loajalni obcane. Spousta z nich slouzi i v armade nebo u policie.

Delat si z nich nepratele muze jen xenofobni hlupak. Rv

0/−2
29.6.2017 16:55
Foto

J18i77ř40í 70Č88e60r42m33á82k 5940395928387

Každý trochu informovaný člověk přeci ví, že 9/11 má na svědomí CIA (a určitě taky Mossad), takže Saúdové jsou v tom nevinně. ;-)

Jinak si opravdu myslíte, že slimáci nás nyní považují za přátele?

0/0
29.6.2017 17:14
Foto

J41i98r15i 15B90i96l51i52n85a 5398650897

Vasi ironii o 9/11 jsem pochopil. :-)

Co se "slimaku" tyce, potkavam se s nimi na cestach po svete kazdy rok, jednu syrskou rodinu znam zde v Kanade. Vetsina z nich jsou docela normalni lide. Ti kteri se je snazi zradikalizovat (at uz jsou to fanaticti imamove, Okamura, nebo treba Trump) patri do blazince. Rv

0/−1
29.6.2017 17:46
Foto

J62i94ř23í 46Č85e88r44m85á78k 5840615298117

Ano, docela normální lidé, to znám také ... dokud nepřijde řeč na náboženství, případně na Izrael.

0/0
29.6.2017 18:01
Foto

J94i85r30i 61B25i37l51i32n48a 5718300217

No pane Cermak - s nabozenstvim jak kdo. Treba v nejlidnatejsi muslimske zemi - Indonesii - jsou lide vetsinou velice tolerantni.

Ve veci Izraele mate pravdu. Ovsem takovejch lidi je i v Cesku.... ;-)

0/−1
29.6.2017 19:09
Foto

J27a82n 64B19a50b32i47č74k80a 9363649293857

V Indonesii zrovna odsopudili křestana za urážku Islámu, o které ani nevěděl

0/0
30.6.2017 2:14
Foto

J95a16n 93K17u58l56í47s85e13k 8947213308901

Třeba tam chybí Saudská Arábie proto, že má dobrou evidenci obyvatel a State Department ví, kdo je žadatel a že to třeba není džihádista. To u těch zmíněných států nejde, tam se nedá dohledat kdo je kdo.

0/−1
29.6.2017 19:48
Foto

J69i12r23i 66B23i33l92i34n67a 5168780767

No, v pripade utoku 9/11 ta "dobra evidence" moc nepomohla. A fanaticke muslimske duchovni na celem svete podporuji predevsim saudskoarabsti wahabiste.

Takze ten rozdil bude nejspis (stejne jako v dalsich pripadech) vezet v samotnem Donaldu Trumpovi, jeho xenofobii, neskryvanem rasismu a jeho spojeni s organizovanym zlocinem. Rv

0/−1
29.6.2017 20:34
Foto

J38a61n 23K53u30l68í30s11e74k 8287313578251

Tak tohle je teda hustý. Takže Trump teď může za útoky džihádistů? To chce už fakt dr. Chocholouška...

0/−1
29.6.2017 20:57
Foto

J89i24r81i 35B23i86l53i87n58a 5618450617

To jsem nekde napsal? ;-)

0/0
29.6.2017 21:07
Foto

J24a22n 41K36u61l37í10s24e39k 8307943338411

Nepřímo implikujete, že za muslimský fanatismus může právě Trump. Ostatně, vy jste to, pane Jiri Bílina, mnohokrát vyjádřil jasně v jiných diskuzích

0/−1
29.6.2017 21:10
Foto

J82i36r89i 29B26i51l79i64n50a 5338190207

Za muslimsky fanatismus Trump pochopitelne nemuze. Ale spolu s fanatickymi imamy nebo lidmi jako je v Cesku napriklad Okamura nebo Zeman prispiva k sireni nenavisti a tim fanatikum nahrava.

Zkratka a dobre - fanatici na obou stranach se navzajem potrebuji. Rv

0/0
29.6.2017 21:24
Foto

J97a54n 28K35u87l78í98s77e90k 8157553888741

Takže on fanatikům nahrává a tudíž nepřímo či přímo za jejich fanatismus vlastně může nebo jak to myslíte? Člověče, vy to máte pomotané jak šňůry na prádlo!!!

0/−1
29.6.2017 21:40
Foto

J23a89n 31K42u84l68í29s57e93k 8397603628681

Nejen saudskoarabští wahabisté, ale celý muslimský svět, kde se vybírá daň zakat a ta jde hlavně džihádistům. Ty džihádisty v podstatě platíme my všichni kdykoliv zastavíme u benzínek. Za tohle ale Trump opravdu nemůže...

0/−1
29.6.2017 21:00
Foto

J42i20r64i 96B72i87l32i25n62a 5828800877

Jedte se nekdy podivat do sveta. Treba do nejlidnatejsi muslimske zeme Indonesie. Najdete tam krestansky kostel na kazdem rohu a lide se budou vasim fasistickym teoriim nanejvys tak smat. ;-)

0/0
30.6.2017 4:02
Foto

J51a51n 94K55u50l76í79s11e54k 8137603588311

Trump je spojený s organizovaným zločinem? A pane Jiri Bilina, na tohle jste jako přišel kde????

0/−1
29.6.2017 21:01
Foto

J64a63n 88K62u14l24í66s72e28k 8457883228931

Pokud já si pamatuji, tak v před 9/11 nebyl Trump prezidentem, ale Bill Clinton, který přímo zakázal kádrovat případné džihádisty. Pane Jiri Bilina, vy jako myslíte čím?

0/−1
29.6.2017 21:08
Foto

J42a67n 66K58u59l17í49s53e43k 8277333118521

Jiri Bilina: "Muslimu ziji v Americe miliony, vetsina z nich jsou loajalni obcane. Spousta z nich slouzi i v armade nebo u policie."

On je Jiri Bilina všechny spočítal a zjistil, že většina z muslimů jsou loajální občané? Já jsem v během mé služby v US Army znal akorát jednoho, ten pocházel z Fidži, říkal, že byl muslim, ale nebyl muslim. Nemodlil se 5x denně a nevěděl, že může beztrestně bít nebo i zabít svoji manželku a sestřenice si klidně randila s nevěřícím psem. Kdyby to bylo v takové Gaze, nepřežila by ani den po prvním rande.

Pak vím o dvou dalších "dobrých" muslimech v US Army: jeden hodil granát do stanu s důstojníky a druhý, major psycholog, vystřílel čekárnu ve Fort Hood.

Muslimové v americké policii, o těch jsem slyšel opravdu hodně málo. Jsou ale v Deaborn v Michiganu, kde docházelo k případům, že sebrali člověka za nošení křížku na krku. Takové policajty bych nejradši deportoval do Iránu, v mém okresu bych je netrpěl.

To samé bych udělal s většinou muslimů, které jsem potkal v San Francisku. Jo, byli mezi nimi dobří lidé, ale skoro všichni si mysleli, že 9/11 způsobili Židé či CIA, atd. S jedním Palestincem jsem se ale skamarádil, nevadilo mu ani chodit na pivo a nakonec uznal, že na tom Islámu je něco hodně a hodně špatně. Takže, tohle taky nebyl muslim, i když o sobě říkal, že je muslim.

Takže ono je ten problém s muslimy v USA a na západě vlastně dvojí: jedni říkají, že jsou muslimové a třeba s vámi jdou na pivo a nemodlí se 5x denně, kdoví jestli se vůbec modlí. To nejsou žádní muslimové. Ti druzí, a těch bude asi většina, je problém. Ti věří všelijakým pohádkám o 9/11 a považují dle své víry Korán za svatou knihu a i podle té svaté knihy třeba žijí. A to je obrovský problém.

Pan Jiri Bilina mě zná dlouhá léta a dříve s těmito mými názory dlouhou dobu souhlasil, ale poslední dobou se zbláznil. Proč, to by byly pouhé spekulace a to nechám na jinou diskuzi jinde...

0/−1
29.6.2017 20:17
Foto

J62i80r61i 24B38i59l16i74n17a 5348420627

No, no, nebudme osobni.

A diskusi kde si po zablokovani lidi s rozdilnymi nazory kvokate navzajem do noty se tremi rasisty bych tedy diskusi rozhodne nenazyval. ;-)

0/0
29.6.2017 21:10
Foto

J57a68n 24K25u32l15í16s43e55k 8447223438941

No dobře, nebuďme osobní. Takže, jak je to s těmi muslimy v USA a na západě celkově? Jsou to většinou dobří nebo nedobří občané? A co ti v armádě, jmenovitě US Army? Co vy o nich víte? Asi víc než já, sloužil jste tam taky nebo co?

Já bych řekl, že muslimové jako takoví jsou velmi problematičtí. Kolikrát tohle právě slyším z úst muslimů samých. Vy ne? Znáte vy vůbec nějaké? Vsadím se že ne, nemám pravdu? No jo vlastně, kolik asi muslimů na Youkonu žije, že jo...

0/−1
29.6.2017 22:16
Foto

J52i53r19i 77B31i45l65i60n60a 5618850207

No, treba americky dustojnik kapitan Humayun Khan, ktery obetoval v Iraku zivot aby zachranil sve vojaky. A draftdodger Donald Trump nevahal sproste urazit jeho rodinu.

http://www.torontosun.com/2016/07/31/maybe-she-wasnt-allowed-to-have-anything-to-say-trump-on-mom-of-muslim-us-army-captain-killed-in-iraq

------------------------

Me je Islam ze vsech nabozenstvi urcite nejmene sympaticky, ale muslimu jsem na svych cestach potkal tisice a tak se jich v pripade kdyz zacnou padat urazky obcas zastanu.

Predevsim kdyz jde o urazky od rasistu, kteri jim nesahaji ani po kolena. Rv

0/0
29.6.2017 22:57
Foto

J14a17n 38K16u29l34í42s34e94k 8117473358371

S tímhle případem nejsem seznámen a co píší komunistickofašistické noviny mě opravdu nezajímá. S jejich působení v Iráku mám své zkušenosti a zajímavé je, že Jirimu Bílinovi ty zkušenosti až donedávna vůbec nevadily.

Já jsem ten rasista? Tohle je od člověka, který se sám sebe nazýval mým kamarádem přes 10 let, který mne zná víc než dobře. To je opravdu hustý. Co k tomu dodat...

0/0
30.6.2017 2:56
Foto

V20l22a26d67i95s27l68a27v 28Ž85i15d95e95k 3858870750

Proč asi deset proncent, kteří považují migraci za hlavní politické téma, si myslí, že ji za hlavní téma považují jiní? I když pro většinu je to téma druhotné.

+1/−2
29.6.2017 14:21
Foto

J12i95ř17í 37Č14e27r97m76á37k 5360205788197

Preference prezidentských kandidátů vám moc za pravdu nedávají. ;-)

0/0
29.6.2017 16:25
Foto

J98i50r15i 83D49v21o33r48a92k 5647430275923

V Evrope zadny problem. Nepotrebuje nikdo nic, hlavne ze ma kazdy Smartphon...V

+3/0
29.6.2017 13:55
Foto

A85r30n33o19l32d 48L54i57č92k15a 7406965324910

USA je nejlepší a nejsilnější země světa a navíc náš přítel, který nás chrání!

Několik desítek miliónů imigrantů mu nemůže uškodit.

Stanou se z nich další nejúžasnější Američané a budou chránit demokracii po celém světě a nás hlídat před agresivním Ruskem.

:-)

+1/−3
29.6.2017 13:38
Foto

J24i49ř39í 69S17c89h17m28i44d10t 5220563734635

No v podstatě máte pravdu, až USA ovládnou celý svět, tak možná bude chvíli klid;-D;-). Asi lepší varianta, než aby to byli islamisté;-).

+2/0
29.6.2017 13:42
Foto

M36a18r41t72i20n 21V41í76t53e27k 3139701336

Mělo by to být na muslimy z jakékoliv země.

+4/−2
29.6.2017 13:32

Cítím hořkost. Bývalý šéf mordparty poprvé promluvil o svém odchodu

Premium Nejznámější český kriminalista Josef Mareš sloužil u policie téměř třicet let, stál za objasněním řady vražd a...

Jím jednou denně a často mi stačí spát jen čtyři hodiny, říká kardiolog Neužil

Premium Mluví rychle, a i když sedí, máte pocit, že je v neustálém pohybu. Jinak by nejspíš nemohl stihnout to, co dělá. Petr...

Poté, co se vyrojil Řezník, jsme v podstatě mainstream, říkají Morčata na útěku

Premium Místo ženy se v hitu od Mandrage hledá děda a ve známé písni Richarda Müllera o tom, že kvůli poruše výtahu musí jít...

Mohlo by vás zajímat