V červené bedně každý jejich nový zákazník nalezne kvalitní počítač, připojení k internetu zdarma a bezplatnou instalaci doma. "Jednou z možností, jak si Red Box pořídit, je akontace 4999 korun a splátky 999 korun měsíčně po dobu třiceti měsíců," říká marketingová šéfka Contactelu Zdenka Pelikánová. O prodej na splátky se stará Multiservis, počítače dodává firma Libra a připojení k internetu zajišťuje síť Českých Radiokomunikací. Red Box je možno zakoupit i za hotové, za 27 tisíc korun.
Na poslední chvíli s obdobnou nabídkou, s počítačem a internetem na dva roky zadarmo, přišel také SPT Telecom spolu s výrobcem počítačů - firmou AutoCont. Téměř totožný produkt nabízí za 1199 korun měsíčně, je tedy o téměř tři sta korun dražší, ale splácí se o půl roku méně než u Contactelu. Pro bezplatné připojení na internet využívá AutoCont služeb Internet OnLine, dceřiné firmy SPT Telecom, a chce do konce roku tímto způsobem prodat pět tisíc počítačů.
V současné době už není pro zájemce o internet problém se připojit zdarma, to začal nabízet už před čtrnácti dny i jeden z internetových provozovatelů Video OnLine. K němu nyní Telecom a Contactel přidaly počítačové vybavení za únosné měsíční splátky, a největší položkou pro připojení k internetu tak zůstávají telefonní poplatky. Jak Red Box, tak produkt Telecomu využívá speciálně zvýhodněné sazby shodné s tarifem Internet 99.
Otevření Red Boxu předcházela masivní reklamní kampaň. "Patří mezi ty nejzajímavější, které se nyní objevily," míní redaktor marketingového týdeníku Strategie News Jaroslav Krupka. "Je hezká a kreativní. Kombinace rudé a černé je velice účinná," hodnotí reklamu výkonný šéf Asociace reklamních agentur Jiří Mikeš.
Lidé kolem Contactelu stále tají, kolik do reklamy vložili peněz. Odhady hovoří o několika desítkách milionů korun určených z větší části pro venkovní reklamu, od včerejška také pro televizi. Dosavadní účtenka za tiskovou inzerci je zhruba na 1,5 milionu korun. Konkurence Red Boxu však hodlá být v reklamním utrácení střídmější. "Jejich nabídka není tak jedinečná, jako je spíš jedinečná ta kampaň," míní Vlastimil Palata, ředitel pražské pobočky AutoContu.