- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To s těma hadicema nějak nechápu. Brzdy jsou přece podtlakové. Pokud by ta hadice praskla, tak uteče vzduch a kola se zablokují. Do té doby brzdy brzdí normálně. Takže jediné nebezpečí bylo, že se mu to stane někde na dálnici a on bude muset zastavit v odstavném pruhu.
Nezajisteny buldozer se vam na navesu jen tak nehne. Ale zajistit se musi - predpis je predpis...
Na podvalníku je mezi ložnou plochou a pásy minimální styčná plocha a při té váze netřeba velké odstředivé síly aby se ten kolos posunul do strany. Nebyl by totiž první a bohužel asi ani poslední.
Chtělo by to nějakou fotografii. Úplně si neumím představit jak zeměpis páskou brzdové hadice. Je tam 12 atmosfér. To žádná lepicí páska neudrží.
Asi byly jen castecne popraskane a prodrene, ale jeste drzely. Lepici paska pak o neco prodlouzi jejich zivotnost, ale je to pochopitelne proti predpisum.
Ac je clanek kratky, dlouho jsem si myslel, ze meli na navesu nezabrzdeny buldozer.
"Na českého řidiče bylo podáno trestní oznámení." S takovou se vám na to za chvíli každý vykašle. To, že nebyl zajištěn náklad řidičova chyba je, ale že jsou popraskané hadičky atd. zjistíte až, když vlezete pod auto a pokud nejste proškolená osoba tak stejně nemůžete bezpečně říct jestli je to v pořádku a nebo už ne. Kromě toho pokud nejste mravenec tak se pod nízkopodlažní návěs leze dost blbě a funkčnost brzd na jednotlivých kolech je nemožné zjistit jinde jak na zkušebně...
Ale to je v pořádku. Řidič je nejbližším viníkem Neuvádí se, zda byl řidič OSVČ nebo jen zaměstnancem přepravní firmy. Mnoho řidičů z ČR jezdí a pracují u zahraničních majitelů . Pokud byl zaměstnancem ČESMAD případně soukromníkem, je otázkou co vedlo policisty ke zjištění % účinnosti brzdového systému soupravy. Jak moc byla souprava nebezpečná pro ostatní účastníky silniční dopravy, a jak by se asi zachovali obhájci řidiče pokud by došlo ke kolizi s jiným účastníkem
TVL. Tohle nechápu. Sám jezdím s kamionem a hlídám si, aby bylo vše v cajku. Nejde o to auto, ale můj klid.
Němci.....nic provizorního, zkrátka další ochranná páska proti rezu a poškození.....