Součástky a zlomky nalezené na startovací dráze jsou podle BEA "zřejmě součástí palivové nádrže" Concordu. Tyto součástky byly nalezeny až za místem, kde po rozjezdu dlouhém 1200 metrů pilot oznámil dosažení rychlosti V1, po které už nemůže start zastavit, upřesnil BEA.
První schůzka komise ustavené francouzským ministrem dopravy, která má vyšetřovat příčiny havárie, se bude konat v pondělí. Komise má úzce spolupracovat s BEA a jejími členy jsou špičkoví odborníci na leteckou dopravu z různých specializací, od meteorologů přes řízení letového provozu až po letecké inženýry. Francouzští vyšetřovatelé míní, že prasklá pneumatika mohla poškodit letadlo a následný oheň a porucha motoru vedly k nehodě. Kompletní výsledky podrobného šetření budou ale k dispozici až koncem příštího měsíce.
Na místě nehody i o víkendu pokračovalo velmi podrobné hledání všech součástek a zlomků stroje. Odborníci z nich v leteckých hangárech pečlivě skládají hlavní části korpusu letounu ve snaze zjistit skutečné příčiny neštěstí, při kterém zahynulo 114 lidí. "I sebemenší nalezená součástka nebo zlomek mohou být důležité," prohlásil jeden z odborníků.