Již během příjezdu hasičů na místo nehody nezbývalo z auta prakticky nic než zbytky karoserie. I tak kvůli mimořádně silným plamenům trval zásah skoro pět hodin. Hlavní příčinou byla baterie vozu.
„Oheň se vždy znovu a znovu rozhořel a jednoduše se nedal uhasit,“ řekl velitel zásahu Philipp Brendel. „Požár se nám podařilo dostat pod kontrolu, až když sousední hasičský sbor přijel se speciální hasicí tyčí z nerezové oceli,“ popsal těžký zásah. „Tato hasicí tyč se podobá hrotu s mnoha tryskami. Nejprve jsme prorazili plášť autobaterie, abychom přivedli vodu z hašení do prostoru pro baterii,“ popsal mluvčí hasičů.
Čínský elektromobil boural na veletrhu v Praze. Školák šlápl na plyn |
Podle informací bulvárního deníku Bild, který s informací přišel, bylo potřeba zhruba 13 tisíc litrů vody, což je asi desetkrát více než u automobilu se spalovacím motorem. Plameny byly navíc údajně tak žhavé, že roztavily poznávací značky, hliníkové ráfky i další komponenty.