„Nakupování oblečení s manželem bylo vždy o nervy, takže kromě pětiminutového vpádu do Gapu jsme společně do nějakého obchodu nevkročili patnáct let,“ uvedla Anna Maxtedová, která do obchodního domu dorazila se svým manželem Philem Robinsonem.
Nový koncept nakupování v Harvey Nichols si pochvaluje. Pánové po příchodu do obchodního domu zamíří bočním vchodem rovnou do suterénu. Tam už na ně čeká velký, moderní a „maskulinní“ prostor.
Muži zde mohou také nakupovat. Průzkumy ukázaly, že pánové si na rozdíl od žen neradi prohlížejí zboží v obchodech - chtějí popadnout věc, pro kterou přišli, a rychle odejít. V Harvey Nichols proto nejsou obvyklá jednotlivá oddělení podle značek, ale například všechna bílá trička nebo všechny kožené bundy pohromadě. „Je to oáza klidu a racionality,“ tvrdí Robinson.