Poptávka po podprsenkách pro muže je obrovská, rozhodně překonala i očekávání prezidenta společnosti Masajukiho Tsučiji, který v tisícové zakázky ani nedoufal.
Ve východoasijském císařství teď mužům holdujícím podprsenkám říkají "Bra-o" neboli Bra-muži. Jedná se o novotvar z anglického bra - podprsenka a japonského o čili muž.
Pánské podprsenky Wishroom jsou k dispozici v bílé, růžové a černé a prodávají se v přepočtu zhruba za 370 korun. Všechny podprsenky mají košíček velikosti A.
Podle Tsučiji jsou mezi klienty nejčastěji úředníci a manažeři ve věku mezi 30 a 50 roky, kterým podprsenka poskytuje uklidnění. Ale také pánové starší šedesáti let, kteří byli v poválečné době vychováváni tak, aby nebyli zženštilí, ale naopak drsní a tvrdí.