Rihanna se před pár měsíci svěřila, že se svou postavou rok po druhém porodu stále není úplně spokojena, ale její značka prádla je pro všechny typy postav, takže ji může předvádět i když zatím nemá svůj vysněný „pekáč buchet na břiše.“
Rihanna žije reklamou. Předvádí prádlo, v kampani na parfém nahradila Theronovou![]() |
Svým obchodním projektům v oblasti módy a kosmetiky dává zpěvačka v posledních letech přednost před muzikou. Poslední desku vydala v roce 2016 a na devátém albu začala pracovat už před lety. Odložila to kvůli mateřským povinnostem a fanouškům slíbila, že se ke zpívání ještě vrátí.
Zatím má ale přednost její módní značka a především rodina. Rihanna má s rapperem Asapem Rockym (36) dva syny - RZA (2) a Riot Rose (1) a plánuje rodinu rozšířit.
Rihanna uvedla značku Savage X Fenty na trh v roce 2018. Její hodnota se v současnosti odhaduje na více než 23 miliard korun. Z pozice generální ředitelky zpěvačka odstoupila v roce 2023 po pěti letech. Na její místo poté nastoupila Hilarie Superová, která dříve pracovala pro značky GAP a Anthropologie. Rihanna stále patří do vedení společnosti.
„Značka Savage X Fenty, kterou v roce 2018 založila vizionářka Rihanna, oslavuje sebevědomí a individualitu sexy spodním prádlem, luxusním prádlem na spaní a dalšími produkty navrženými pro každého, každou náladu a každou příležitost,“ píše se na jejích webových stránkách.
Kromě Savage X Fenty stojí Rihanna také za kosmetickou značkou make-up produktů s názvem Fenty Beauty.