Dara Rolins

Dara Rolins | foto: Petra Ficová

Sex a nahota mě baví víc než kdy předtím, říká zpěvačka Dara Rolins

• 140
Když zpěvačka Dara Rolins (47) zapózovala pro společenský magazín nahá, zřejmě netušila, jakou odezvu vkusné snímky z Bali způsobí. Nyní se svým fanouškům na sociálních sítích svěřila, že přestože nahota patří mezi nejkontroverznější témata, pro ni je tou nejpřirozenější věcí.

„Vím, že pokaždé, když ‚vybočím z řady‘, a někdy stačí i mírně, jako když si dám na show paruku, dám do pohybu emoce všeho druhu. A přiznávám, že dělat ‚rozruch‘ k mé profesi vlastně patří, takže sem s nimi, beru všechny! Ale co chci říct a svobodně přiznat tímto fotem, je, že být nahá mě baví,“ napsala Dara Rolins k fotce, kde stojí nahá u okna.

Je mi úplne jasné, že nikdy, v žiadnej súvislosti nenastane stav, že sa všetko bude páčiť všetkým:). A paradoxne "nahota", ktorá je javom zo všetkých najprirodzenejším, bude vždy najviac kontroverznou témou. A preto sa nedivím, že fotky v poslednom čísle @grade_magazine spôsobili mierny rozruch (nie, nemyslím tým že ich riešili v každej rodine:)) Viem že VŽDY keď "vybočím z rady" a občas stačí aj mierne, ako keď si dám na show parochňu- dám do pohybu emócie všetkého druhu:). A priznávam, robiť "rozruch" k mojej profesii vlastne patrí, takže sem s nimi, beriem všetky! Ale to, čo chcem povedať a slobodne priznať touto fotkou JE, že byť nahá ma baví:). Vždy sa mi páčila vkusne prezentovaná nahota, všetko čo mi spôsobí motýľov v bruchu, ten nádych "zakázaného", či už fotka, film, pesnička...alebo človek. A chcem povedať, že sa tieto veci vekom príliš nemenia. Sex ma baví viac ako kedy pred tým a výhodou zrelého veku je, že mi nepríde divné o tom hovoriť. A už vôbec necítim jediný limit alebo povinnosť k svojej intimite spôsobený faktom, že som mama. Som ŽENA v prvom rade. A či sa to niekomu páči alebo nie, chcem si to užiť❣️Nemám pravdu, ženy:)?!?!#podmeSiRobitCoChceme #nikomuTymNeublizujeme #voSvojichEmociachSomExtremna #lenTakChcemZit #kedNaToMasTakSiMaChyt #kymChcesBud

15. srpna 2020 v 10:35, příspěvek archivován: 15. srpna 2020 v 16:05

Prozradila, že se jí vždy líbila vkusně prezentovaná nahota, všechno vzrušivé, s nádechem zakázaného, ať už fotka, film, písnička, nebo člověk.

„A chci říct, že se tyto věci věkem příliš nemění. Sex mě baví víc než kdy předtím a výhodou zralého věku je, že mi nepřijde divné o tom mluvit. A už vůbec necítím jediný limit nebo povinnost ke své intimitě způsobený faktem, že jsem máma. Jsem žena v první řadě. A ať se to někomu líbí, nebo ne, chci si to užít. Nemám pravdu, ženy?“ uvedla zpěvačka.

Pod příspěvkem se objevila spousta souhlasných reakcí a zpěvačku podpořila například i slovenská tenistka Dominika Cibulková. Některé ženy se ovšem podivovaly, jestli to podle Dary Rolins není nevhodné, právě s ohledem na její dvanáctiletou dceru Lauru.

„Moje dcera je vychovávána ve světě bez předsudků, vedena přirozenou láskou k sobě, ke svému tělu a bez hrozby, že je na nahotě něco odstrašujícího. Něco, za co by se měla stydět. Ona, nebo jakákoliv slečna, žena, máma. Jde pokaždé jen o formu, způsob ‚jak‘... Je to složité téma a to poslední, co mu sluší, je černobílé vidění,“ reagovala zpěvačka na jeden z kritických komentářů.

Jsou podle vás nahé fotky Dary Rolins z Bali nevhodné?

Hlasování skončiloČtenáři hlasovali do 0:00 neděle 6. prosince 2020. Anketa je uzavřena.

2. října 2019