Lékař a olympijský hrdina a frontman skupiny Monkey Business se rozhodli podpořit kampaň, která bojuje proti rakovině prostaty a která po šesti letech dorazila také do Česka.
Modelka jim byla v jejich rozhodnutí významně nápomocna, hladké oholení je totiž na úvod kampaně velmi důležité. Úkolem Pollerta a Rupperta coby sympatizantů kampaně a takzvaných MO bratrů, je totiž nechat si v průběhu listopadu narůst Movember knírek. Název je odvozen od jeho anglického názvu moustache a anglického výrazu pro listopad, november, v jehož průběhu si pánové ozdobu pod nosem pěstují.
"Ten nápad se mi moc líbil a tak jsem do toho bez okolků šla. Užili jsme si spoustu legrace a je příjemné, že je s ní tahle kampaň spojena. Zároveň se nezapomíná na vážnost věci, na kterou se upozorňuje velmi originálním způsobem. Snad jsem kluky na jejich listopadový závazek dobře připravila," věří Langmannová.
Nápad se líbí i Matěji Ruppertovi. Jeho účast v letošním prvním ročníku je prý tím nejmenším, co může pro dobrou věc udělat. Navíc je pro každou legraci a tak bylo rozhodování zúčastnit se kampaně snazší. "Formát kampaně Movember na mě od začátku zapůsobil velice vtipně a doufám, že můj knírek bude ve finále ten nejhezčí," říká zpěvák.
A ví, o čem mluví. Knírek totiž bude důležitým bodem volby titulu nejkrásnějšího MO-bratra na závěrečném večeru, který se odehraje v rámci afterparty FMX Gladiator Games.
Do kampaně se pro zajímavost zapojili také primátor hlavního města Prahy Pavel Bém a starosta Prahy 1 Petr Hejma.