Z Crawfordové by si možná měly vzít příklad všechny matky, které své malé dcery líčí a všelijak uměle vylepšují, aby obstály v soutěžích krásy a modelingu.
Šestačtyřicetiletá Crawfordová se postarala o to, aby její desetiletá dcera byla dítětem i v reklamě.
"Nechtěla jsem, aby měla make-up nebo na fotkách vypadala starší," popsala Crawfordová pro Daily Telegraph, jak dohlížela na první kampaň, kterou její dcera fotila. Byla ale klidná, protože k Donatelle Versace má důvěru.
A i když kampaň dopadla dobře, modelka své dceři brání ve vstupu do světa modelingu.
"Je příliš mladá na to, aby startovala kariéru. Pro desetileté není ani dost příležitostí. Ale když to bude chtít zkusit v sedmnácti, co bych jí pak mohla říkat," nechala se slyšet Crawfordová.
Sama také nezačínala ve třinácti jako některé současné modelky. První smlouvu s agenturou dostala ve dvaceti letech. Přitom je i po čtyřicítce vyhledávanou fotomodelkou.
Sama před časem prohlásila, že pokud by začínala teď, neměla by se svou postavou šanci. "Rozhodně bych se nestala supermodelkou. Vypadám až příliš zdravě. Moje postava s velkými ňadry, normálními boky a vypracovanými pažemi by se dnes nevešla do žádného návrhu pro přehlídková mola," řekla pro německý magazín Bunte.