Se značným náskokem jedničkou na trhu zůstal bulvární deník Nový čas, jehož průměrný prodaný náklad ale klesl v prvním čtvrtletí meziročně o čtyři procenta a dostal se pod hranici 80.000 výtisků.
Zhruba poloviční prodej oproti Novém času dosáhl list Plus jeden deň vydavatele News and Media Holding ze skupiny Penta. Na třetím místě se udržel list Pravda s průměrným prodaným nákladem zhruba 34.880 výtisků, což znamená pokles oproti loňsku o 3,8 procenta.
Listu Sme, ve kterém má menšinový podíl Penta, se průměrný prodaný náklad snížil meziročně o více než sedm procent na přibližně 24.330 výtisků. Pokles prodeje se nevyhnul ani listu Hospodárske noviny, který patří do české skupiny Agrofert.
Na Slovensku vychází také celostátní list Denník N, který se nezapojil do systému ověřování nákladů tisku a který vsadil spíše na elektronické předplatné. Možnost zakoupení digitální verze vydání novin nabízejí i ostatní vydavatelé tisku.