| foto: Mediahub

Vydavatelství Vltava Labe Media loni prohloubilo ztrátu o desítky milionů

  • 1
Vydavatelství Vltava Labe Media loni prohloubilo ztrátu z 18 na 83,6 milionu korun. Tržby vydavatele Deníku klesly zhruba o desetinu na 1,46 miliardy korun. Vyplývá to z účetní závěrky společnosti.

Celková čtenost titulů sítě Deník se v druhém pololetí pohybovala kolem 511 tisíc čtenářů, což je růst o 4000 lidí proti předchozímu období. Největší počet čtenářů měl Deník ve východních Čechách (77 tisíc) a Moravskoslezském kraji (74 tisíc).

Firma se loni sloučila s dceřinými společnostmi Annonce, Websitemaster a Grand Real City a dále převzala aktivity související s vydáváním titulů Receptář a Automodul.

Vltava Labe Media patří pod investiční skupinu Penta Investments. Počet zaměstnanců loni klesl o 51 na 900 lidí.

Druhé největší české vydavatelství s tržním podílem kolem 17 procent vedle Deníku vydává lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Praktická žena Kreativ i tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení, několik TV magazínů a měsíčníky Dům a zahrada a Receptář. Součástí portfolia jsou i weby, jako například  www.annonce.cz, www.denik.cz či www.automodul.cz.

,

Video