| foto: Mediahub

Valentýn se blíží. Podívejte se na nejlepší romantické reklamy

A jak budete trávit svátek všech zamilovaných vy?

Jestli vám nespustí vodopád vodopád pohnutých slz při příběhu Sarah a Juana, jste nelidské cynické stvůry. Story o chlapci, který si každý šťastný moment se svou dívkou zaznamenává... na papírek od žvýkačky Extra Spearmint, je opravdu srdcervoucí.

Láska kvete v každém věku! Je to jedna z nejklasičtějších a nejevidentnějších obecně platných pravd, není času si ji ale čas od času připomenout. Třeba jako v reklamě Vodafone, kde sledujeme cestu životem dvojice krásných mladých lidí, kteří stárnou, chřadnou, šedivějí... ale líbají se pořád stejně vášnivě.

Jak by řekl jeden z našich fejetonistů, "jeden by neřekl z čeho všeho se dá udělat reklama". Napadlo by vás někdy, že k vyprávění příběhu stačí pouze okénko vyhledávání v Googlu? Tuto reklamu si určitě prohlédněte, něco takového jste ještě neviděli. Jak říkám - velice silný příběh, vyprávěný pouze tím, jak někdo vypisuje hesla do vyhledávače.

Krásný a mladý bohatý muž přijde na recepci plnou krásných a mladých bohatých dam. Vystupuje zde pirát, mahárádža, africký velmož i karate mistr, co vypadá jako Bruce Lee. Jedna z mých nejoblíbenějších reklam ever má momenty, o kterých se nedá říct nic jiného, než že jsou erupcí totální romantiky a erotické napětí by se v některých místech dalo přímo krájet. Najdete je v časech 0:17 a 1:31.

Chlapík si koupí samce skotu domácího. A řeknu vám, je to pořádnej bejk! Jak do tohohle chce člověk proboha napasovat romantiku? Když jste reklamní mág, dokážete všechno.

Nicole Kidman a jedna z nejdražších reklam ever. 42 milionů dolarů za dvouminutový spot na Chanel? Pokud najmete Nicole Kidmanovou, přidáte příběh o hvězdě, která uprchne životu superstar s úplně neznámým mladíkem a na výzvy "Musíš být do zítřka zpátky!" odpovídá "Nezajímá mě co bude zítra", navíc hlasem, který je sexem, převedeným do zvukové podoby, vyplatí se vám to. Zvláště v případě, kdy každý druhý chlapec po shlédnutí utíká do Sephory.

Může být reklama na prezervativy jiná než lascívní nebo vulgární? Může, ale musí ji natočit japonci. Nechceme prozrazovat pointu, ale vřele doporučujeme tuto reklamu dokoukat až do konce. My jsme si poprskali monitor smíchy.


Dodatek: ještěže letos je Valentýn v neděli. V úterý totiž začíná Liga Mistrů, takže letos nehrozí, že chlapci a dívky dopadnou jako Derp a Derpina před pár lety...


Témata: Svatý Valentýn

Video