Egypt\r\nTuristov je menej, no teploty stále zostávajú tropické. Egypt pre nás zostáva najbližšou exotikou. Dovolenka na brehu Červeného mora zostáva pre Slovákov stále lacnou alternatívou. Pritom, a

Egypt\r\nTuristov je menej, no teploty stále zostávajú tropické. Egypt pre nás zostáva najbližšou exotikou. Dovolenka na brehu Červeného mora zostáva pre Slovákov stále lacnou alternatívou. Pritom, ak si dobre vyberiete (odporúčame minimálne 4-hviezdičkové hotely), nebudete sklamaní. Atrakciou číslo 1 zostáva potápanie a šnorchlovanie v nádherných koralových útesoch. \r\n | foto: Flickr.com, Mediahub

V českých médiích poběží kampaň na turistickou propagaci Egypta

Egypt plánuje další investice do propagace cestovního ruchu. V dubnu podle listu Al-Ahrám zahájí propagační kampaň zaměřenou na blízkovýchodní země a několik evropských. Je mezi nimi Česká republika.

Materiály bude vysílat kanál National Geographic a objeví se rovněž na sociálních sítích. Půjde o informační videa o turistických lokalitách v Egyptě. Listu Al-Ahrám to řekl Hišám Dimajrí z propagační agentury.

Kampaň se podle něj zaměří na Británii, Německo, Polsko, Českou republiku, Belgii a Blízký východ. V Británii už propagační kampaň běží od ledna a akce se pořádají na tržištích, náměstích a i v londýnských ulicích.

Egypt se snaží oživit sektor cestovního ruchu poznamenaný revolucí v roce 2011 a také útokem na letadlo s ruskými turisty. O život při něm roku 2015 přišlo 224 lidí.

Egypt se také zúčastnil mezinárodního veletrhu cestovního ruchu v Latinské Americe. Konal se loni na podzim v Buenos Aires a Egypťané se tam snažili seznámit Jihoameričany s možnostmi, jež Egypt turistům nabízí.

Loni v září získal materiál Toto je Egypt cenu za nejlepší propagační video z Blízkého východu. Cenu udělila Světová organizace cestovního ruchu při OSN (UNWTO) v Číně a Egypt tam porazil 63 zemí.


Nejlepší videa na Revue