„Oslovili jsme všech devět mužů, kteří se v lednu 2018 budou ucházet o úřad prezidenta naší země. Na rozdíl od jiných jsme se jich ale neptali na složitá politická témata, ale chtěli jsme znát jejich oblíbenou hudbu. Hudební vkus totiž může ukázat, zda je člověk konzervativní či liberální, jestli jde s hlavním proudem, nebo se přiklání k alternativě i to, jestli má on sám hudební talent, nebo ne,“ vysvětluje Ondřej Těšínský, hudební manažer Youradio.
Youradio oslovilo všech devět uchazečů o prezidentský post, a kromě Pavla Fischera se do projektu zapojili všichni. Podívat se na výsledek můžete tady.
„Youradio je pro nás jednou z klíčových rozvojových značek. Na příští rok proto chystáme i další podobné aktivity, které k současným 350 tisícům registrovaných uživatelů přilákají další posluchače. Záběr značky Youradio se navíc výrazně rozšíří se službou Youradio News zaměřenou na personalizované audio zpravodajství a publicistiku. Spuštění Youradio News je naplánováno na druhý kvartál 2018,“ říká Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardere Active ČR.