Její sobotní čtvrtý díl dosáhl 26,67 % share u diváků v kategorii 15 až 54 let a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 796 tisíc diváků.
Skupina TV Nova v minulém týdnu souhrnně programem svých stanic v prime time oslovila 37,02 % diváků v cílové skupině 15-54 a opět potvrdila pozici nejsledovanější televizní skupiny na českém trhu.
Nejvíce diváků mezi 15 a 54 lety tradičně k televizním obrazovkám Novy i v 39. týdnu přilákaly Televizní noviny (37,77 %). U diváků v této cílové skupině se dařilo i seriálu Ulice (34,02 %), kuchařské show MasterChef Česko (28,04 %) i reality show Výměna manželek (26,75 %) nebo docu-reality Malé lásky (26,30 %).
Ze všech filmů diváky na TV Nova nejvíce zaujala minulý týden česká komedie Babovřesky 3, na kterou se v neděli večer dívalo 25,91 % diváků ve skupině 15-54.