Silvia Majeská pracuje posledních devět let jako programová ředitelka slovenské televize Markíza. Novou funkci bude vykonávat z Prahy a povede programové sekce pro obě dvě země. Bude zodpovědná za tvorbu programové strategie pro lineární kanály a online platformu Voyo. Za jejího působení uvedla Markíza řadu úspěšných pořadů, které i po letech stále vysílá, například Oťeckovia, Horná Doľná či show Tvoje tvář má známý hlas.
„Alex za tu řadu let udělala pro naši televizi mnoho a mockrát jí za to děkujeme. Vždy nám bylo potěšením s ní spolupracovat a přejeme jí hodně štěstí v realizaci jejích dalších profesních i osobních plánů. Probíhající změny jsou důsledkem našeho úsilí o rozvoj lineárních i nelineárních produktů. Našim cílem je zůstat nejinovativnějším a nejvíce kreativním tvůrcem obsahu v České republice. Těšíme se na spolupráci s naší dlouholetou kolegyní Silvií Majeskou a gratulujeme jí k nové roli,“ uvedli ke změnám generální ředitelé TV Nova Klára Brachtlová a Jan Vlček.
„Nova je vedoucí mediální společnost, je to inovátor, udávající tón, a já se velmi těším na mé působení v ní a na spolupráci se všemi kreativními týmy, interními i externími, při tvorbě kvalitního a jedinečného obsahu, který divákům nabízíme lineární i digitální cestou,“ doplnila Majeská.
Zároveň od 1. února nastupuje na nově vytvořenou pozici marketingového ředitele TV Nova Jakub Strýček, který má za sebou rozsáhlé zkušenosti v čele marketingu mediálních i jiných společností a na Novu se vrací po šesti letech.
„TV Nova nastoupila cestu rychlé digitální transformace, o níž věříme, že je zárukou budoucího růstu společnosti a zejména zárukou nabídky nejlepších služeb pro všechny, kteří sledují naše seriály, zábavné show či zpravodajství. Jsme rádi, že nás Jakub v tomto úsilí podpoří a stane se součástí našeho týmu,“ připojili Brachtlová a Vlček.
„Svět zábavy a způsob konzumace obsahu se neustále vyvíjí. Nova vždy byla, je a chce být tím, kdo udává trendy. To je pro mě velká profesní výzva a moc se na ni těším,“ dodal Strýček.